*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

دكتر سيد نقي حسيني ايمني

 

 

دانشجوي دوره دكتراي برق- قدرت گرایش بهره برداري از منابع مدرن انرژي و شبکه هاي هوشمندانرژي از دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل

 

 

 سيد نقي حسيني ايمني فرزند غلامعلي متولد 25 شهريور سال 1365 از روستاي ايمن آباد بابل

 

ايشان دوره ابتدايي و راهنمايي را در مدارس روستا گذراند و دوره چهارساله دبيرستان را در رشته رياضي فيزيك در دبيرستانبابل با ميانگين معدل17 گذراند و در سال 1384 وارد دانشگاه صنعتي بابل شد و دررشته برق قدرت گرایش ماشین هاي الکتریکی ادامه تحصيل داد دوره كارشناسي را در سال 1388 طي چهار سال با معدل 15 به پايان برد.

 پايان نامه كارشناسي ايشان درمورد موتورهاي سوئیچرلوکتانس شوند بوده است استاد راهنمايش دکتر میار نعیمی و استاد مشاورش دکتر عبدالرضا شیخ الاسلامی.

 

سيد نقي حسيني ايمني بلا فاصله در امتحانات دوره كارشناسي ارشد شركت جسته و در اين دوره از امتحانات نيز پذيرفته مي شودکارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس تهران در رشته برق-قدرت گرایش بهره برداري و بازار در سیستم  مهار قدرت . ايشان در سال 1391 با معدل  17,45  با پايان نامه اي كه  كمتر  از 20 ماه فرصت دارد از آن دفاع كند فارق التحصيل مي شود.

 

 ايشان در سال 1391 در دوره دكتراي دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در رشته برق-قدرت گرایش بهره برداري از منابع مدرن انرژي و شبکه هاي هوشمند انرژي برگزيده مي شود و در حال حاضر مشغول تحصيل در اين رشته مي باشد.

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20