*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

وصيت نامه شهيد سيد نقي حسيني ايمني

 

بسم رب الشهدا و الصديقين

شهادت حد نهايي تكامل انسان است.

الَّذِينَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِكَ هُمُ الْفَائِزُونَ.

آناني كه ايمان آوردند و بيرون رفتند و جهاد كردند در راه خدا، با مال هاشان و جان هاشان، بزرگترند به مرتبه نزد خدا و ايشانند رستگاران.( سوره توبه آيه 20)

 

به نام الله پاسدار حرمت خون شهيدان و ياري دهنده  مستضعفان.

با درود و سلام به پيشگاه يگانه منجي عالم بشريت حضرت مهدي (عج) و نائب بر حقش امام امت، رهبر كبير انقلاب اسلامي ايران و با دردود و سلام فراوان بر ارواح طيبه تمام شهداي اسلام بالاخص شهداي جنگ تحميلي كه با خون سرخ خويش نهال اسلام را آبياري نمودند. با سلام بر جميع پيكار گران جبهه هاي نور عليه ظلمت كه با رزم جوانمردانه خويش حماسه مي آفرينند.

سلام عليكم پدرم: درود بر تو كه چونان ابراهيمفرزند خويش را به فرمان خداي بزرگ به قربانگاه فرستادي.  آگاه باش كه اسماعيلت هرگز از فرمان باريتعالي سر باز نمي زند و مرگ در راه خدا را جز سعادت نمي داند. زندگي را جز جهاد در راه عقيده نمي داند و شهادت را  جزو  بهترين نعمت هاي خداوند مي داند.

سلام عليكم مادرم: كوه باش و چون  كوه استقامت كن. لحظه اي از نام و ياد خدا غافل نباش. در راه دين اسلام بكوش كه هر چه بكوشي باز كم است. اي مادر بر مزارم گريه مكن.

پدر و  مادر عزيزم  از اينكه حس مي كردم در مكاني  راحت قرار بگيرم و در سنگر نباشم غمگين بودم. من نمي توانستم  به خود بقبولانم كه برادران خودم در مرزها شهيد شوند و من هر روز شاهد اين باشم كه فلان قدر كشته يا فلان قدر زخمي شوند. چگونه من به كارهاي روزمره مشغول باشم.  مي دانم كه از دست دادن من شايد سنگين باشد ولي غم از دست دادن امام حسين(ع) بر فاطمه زهرا(ع) سنگين نبود؟ مگر آنها نبودند كه كشته شدند تا دين اسلام پا برجا باشد؟ من هم به نوبه خود  از آقا و سرورم  امام حسين(ع) در مبارزه با جهاد،  درس شهادت را ياد گرفتم. من آموختم كه زندگي مادي نكبت بار است و نبايد منتظر باشم كه مرگ ما را فراگيرد بلكه ما بايد سراغ مرگ برويم. مگر انسان يكدفعه بيشتر مي ميرد پس چه بهتر كه آن يك دفعه هم در راه خدا باشد.

سلام عليكم برادرانم: هوشيار باشيد غير از اسلام و قرآن به چيز ديگري فكر نكنيد. هر چه صلاح انسان است در اين كتاب نهفته است و شما نيز سعي كنيد كه را ه خدا را ترويج نمائيد و در اين راه از بذل جان و مال خويش دريغ نفرماييد.

سلام عليكم خواهرانم: حجاب و عفت و پاكدامني را سرلوحه زندگي خودتان قرار دهيد و هميشه فاطمه وار و زينب گونه زندگي و مبارزه كنيد. زينب گونه پيام شهيدان راه خدا را به گوش جهانيان برسانيد و زينب گونه راه شهيدان ادامه دهيد.

برادران بسيج: جوانان مسلمان را دعوت به استقامت و پاسداري تا آخرين قطره خون و احراز كنندگان پستهاي مملكت را  به وحدت كلمه و  پيروي مطلق از امام مي خوانم  و برخي از فرزندان اين مملكت را كه به مكاتب بيگانه با فطرت روي آورده اند بايد باز گردند و  در وجود خود هستي، هستي آفرين را ، خواهند يافت و امام را  تنها نگذاريد و در نماز جمعه شركت فعال داشته باشيد. و هميشه بعد از نماز ،  امام را دعا كنيد.

خدايا اسلام و مسلمين را ياري ده و پيروزي را هرچه زودتر براي مسلمين نايل گردان.  از خدا مي خواهم كه ظهور امام زمان  را سريعتر گرداند و بر سلامتي نائبش امام خميني بيفزايد و طول عمر او را  افزون بگرداند.

خدايا: خانواده شهداي ما را صبر و شكيبايي عطا بفرما.

خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگه دار.

والسلام توفيق

مير نقي حسيني

 

 

اصل وصیت نامه شهید سيد نقي حسيني

            

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
+2 # سارا حسینی در تاریخ: چهارشنبه 27 خرداد 1394 ، ساعت 09:03 ب ظ
از شما به خاطر اطلاعات دقیقتان کمال تشکر را دارم.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20