*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

عملكرد دهياري ايمن آباد از خرداد تا پايان آذرماه1391

 

 دهیار را نباید با دهدار(برخی از افراد مسن روستا بیان می کنند) اشتباه گرفت، زیرا دهدار کسی است که ریاست اداره  دهداری یک دهستان  که شامل چندین روستا می‌شود را بر عهده دارد. دهیار فردی است که به انتخاب اکثریت اعضای شورای اسلامی روستا برای مدت 4 سال ،جهت مدیریت روستا انتخاب و برای گزینش و صدور حکمِ انتصاب، به بخشداری معرفی می‌گردد.

 

روستای ایمن آباد از دهستان کاری پی در بخش لاله آباد بابل قرار دارد. این روستا در جاده بین المللی کشور، و به فاصله ۱۱ کیلومتری از شهرستان بابل در جاده جدید بابل به آمل قرار دارد.روستای ایمن آباد با  ۶۳۹ خانوار، دارای جمعیتی معادل ۲۰۱۹ نفر می باشد که به عنوان بزرگترین روستای بخش لاله آباد معرفی می شود.( میانگین جمعیتی هر خانوار ۳.۱  نفر می باشد).

 

دهیار جدید روستای ایمن آباد سید طاهر حسینی ایمنی فرزند سید محمود می باشد که به عنوان دومین دهیار این روستا بعد از سید مجید حسینی ایمنی که پسر عموی ایشان می باشد  از شهریور ماه امسال  یعنی  رسما" به عنوان دهیار فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

 

سيد طاهر حسيني ايمني فرزند سيد محمود  متولد سال ۱۳۶۴ می باشد. تحصيلات ابتدايي و راهنمایی را در مدارس روستا با میانگین معدل تحصیلی ۲۵/1۸ به پایان برد و دوره متوسطه  را در رشته ریاضی فیزیک در دبیرستان حضرت موسي الرضا(ع) كه در حال حاضر جاي خود را به جاده ساحلي بابل داده، سپري نمود. پس از پایان خدمت سربازی  وارد دانشگاه می شود و در  رشته مهندسي شيمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد قائمشهر مشغول به تحصيل می شود. در حال حاضر دانشجوی ترم چهارم این دانشگاه می باشد.

 

ایشان پس از  دهيار سابق روستای ایمن آباد آقای سيد مجيد حسيني ایمنی، در تاريخ 11/6/1391براي خدمت به مردم روستا در ابعاد مختلف آنچه را که قانون برای دهیاران تعیین کرده است، به عنوان دهیار روستا از سوی اعضای شورای اسلامی روستا برگزیده و به بخشداری معرفی گردید.

 

با تایید ایشان از سوی بخشداری لاله آباد که به مدت سه ماه طول کشید، ایشان کار خود را رسما" از تاریخ یازدهم شهریور ماه سال هزارو سیصد و نودو یک( 11/6/1391) به عنوان دهیار روستا آغاز نمود.

 

فعاليتهايي كه حدود سه ماهه اخیر از سوی ایشان صورت پذیرفته  چنین تشریح نمودند:

 

۱- فعالیت دهیاری طی این مدت بیشتر معطوف به ادامه پروژه عظيم طرح هادي ایمن آباد مي باشد كه چند نمونه از آن را ميتوان به عقب نشيني منزل آقايان حاج مظاهر رسولي، كربلايي ميربابا هاشمي مقدم،حاج ابوالحسن قاسمي،عباس سياحي ،حاج مختار حسيني وحاج ميرعظيم حسيني نام برد.

 

۲- با پيگيري هاي لازم از اداره آب وفاضلاب روستايي و هچنين همياري مردمي، خيابانهاي نماز و شهيد عباس اميني را ،تحت پوشش آسفالت قرار گرفت.ناگفته نماند خيابان امام رضا واقع در ضلع شمالي روستا نيز شامل اين طرح خواهد شد كه در آينده اي نزديك به بهره برداري خواهد رسيد.

 

۳- در ادامه فعاليت ها می توان  به بازسازي روشنايي معابر اين روستا اشاره كرد كه فقط در محدوده خيابان اصلي روستا ، هزينه اي بالغ بر 10000000ريال(یک میلیون تومان) را به خود اختصاص داده است.

 

۴- برنامه اي كه در حال حاضر  در دستور كار اينجانب قرار دارد،همكاري و هماهنگي با مسئولين محترم مركز ترويج و خدمات جهاد كشاورزي لاله آباد و مردم شريف اين روستا براي برگزاري كلاسهاي آموزشي، جهت ترويج دامداري وكشاورزي، بخصوص درامر كشت دوباره برنج مي باشدكه در آينده اي نزديك خبرهاي بيشتري در اين مورد خواهيد شنيد.

 

كارديگري كه باهمكاري دهيار محترم روستاي كروكلا بعد از پيگيري هاي متعدد موفق به گرفتن دستور مستقيم آن از فرماندار محترم شهرستان بابل شديم، بحث لايروبي رودهاي كهرود كروكلا و نارنج رود ایمن آباد است كه تا روستاي مياندسته  ادامه دارد و بزودي به مرحله اجرا خواهد رسید و اميدواريم این امر اقدام مفيدي جهت دفع آبهاي سطحي روستا باشد.

 

به اميد روزي كه ایمن آبادي زيبا و آباد، فراتر از يك روستا داشته باشیم آنهم به  كمك تمامي اهالي اين آب و خاك اعم از كشاورزان،دامداران،فرهيختگان،جوانان،مردان و زنان پرتلاش روستا.

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20