*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مدرسه سازی به عشق پدر و مادر

 

 

خیرین مدرسه‌ساز مازندران همزمان با برگزاری بیست و دومین جشنواره سراسری خیرین مدرسه کشور که با حضور ویدئوکنفرانسی معاون اول رئیس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، مورد تجلیل قرار گرفتند.

مراسم تجلیل از ۲ هزار و ۳۰۴ خیر مدرسه ساز مازندران در محل استانداری با حضور میدانی احمد حسین زادگان استاندار و مسئولان آموزش و پرورش مازندران برگزار و طی آن از ۱۰ خیر مدرسه ساز به نمایندگی از بقیه با اهدای لوح قدردانی شد.

 

 

 


حاج محسن لاسمی ایمنی یکی از خیرین مدرسه ساز کشورمان ایران در این جشنواره، با بیان این که ۲ مدرسه در روستای ایمن آباد کروکلا زادگاه پدر و مادر محرومش ساخته است، گفت: دستگیری از مردم و کمک به محرومان وصیت پدرم بود و خدا را شکر می کنم توانستم لذت این کار خیر را بچشم.

وی با اظهار این که آگاهی و دانش موجب توسعه پایدار هر جامعه می شود، افزود: تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش نیاز به امکانات و تجهیزات دارد و هر چقدر فضای آموزشی و امکانات آن بیشتر باشد ، تعلیم و تربیت در کشور شکوفاتر می شود.

لاسمی گفت: امروز دانش آموزان این مرز و بوم نیاز به حمایت جدی خیرین در امر فضاهای آموزشی پیشرفته دارند و خیرین می توانند با مشارکت خود در این بخش زمینه توسعه همه جانبه کشور را بیش از پیش فراهم کنند.

 

 

 احداث دبستان شش کلاسه حاج حسن لاسمی در زادگاهش (1389)، احداث مدرسه راهنمایی مرحومه حاجیه نسا حسین نیا در روستایش، اهدا  2100 متر زمین جهت احداث مدرسه راهنمائی در زادگاهش(1390)، احداث یک باب کلاس در مدرسه ائمه مظلوم بقیع بابل، ساخت درب ورودی مدرسه شهید فیاض بخش ايمن آباد، نوسازي سرويس بهداشتي مدرسه دخترانه ايمن آباد(1391)، کمک هزینه ی تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و ... بخشی از فعالیت های خیرخواهانه ایشان در مجمع خیّرین مدرسه ساز شهرستان بابل است.

 

حاج محسن لاسمی ایمنی در خردادماه سال 1393 به عنوان خيّر برتر در شانزدهمين جشنواره خيّرين مدرسه ساز استان مازندران معرفی شد که به پاس جانفشانی، عزتمندي و افتخارآفريني همه ي شهيدان، تندیس و هدیه ی این افتخار را به 15شهيد روستايش ايمن آباد و كروكلا تقدیم نمود.

 

 

 

حاج محسن لاسمي، مهندس علي خانپور ، مهندس عبدالناصر صادقي و حاج مرتضي بزرگي

(از خيّرين مدرسه ساز)

 

 

خيّر بزرگوار حاج محسن لاسمي ايمني


تهيه، تنظيم، عکس و ارسال خبر: سید رضا هاشمی کرویی _ خبرنگار ایرنا _ 5  اسفد1399

 

https://www.irna.ir/news/84241320/%D8%AE%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%84-%D8%B4%D8%AF%D9%86%D8%AF

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20