*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

حفر چاه آب در زمین ورزشی روستا

 

اولین اقدام شورای ورزشی روستا در جهت بهره وری از زمین فوتبال روستا، امروز جمعه 28شهریورماه 1399، در زمین فوتبال با احداث چاه برای آبیاری زمین و مصارف دیگر (رختکن، سرویس بهداشتی و ..) به همت بزرگای ورزش روستا و جوانان و  کمک خیرین عزیز حفر شد.

 

 


به گفته آقای عسکری قاسمی رییس شورای ورزشی روستا و آقای سید مجید حسینی که خود شخصا امروز حضور داشتند، خاطر نشان کردند که شورای ورزشی روستا طی جلساتی که داشتند اولین اقدام زدن چاه بود.

دومین اقدام رود خانه ای که از کنار زمین فوتبال عبور  می کند که زمین را در فصل زمستان  به دلیل آبگرفتگی غیر قابل استفاده می کند، مسیرش تغییر کند(رودخانه کنار زمین حذف گردد ) که بعد از کارشناسی و رایزنی انجام خواهد شد.

و اقدامات بعدی زدن درب ورودی برای زمین فوتبال می باشد.

اینها از جمله اقدامات ابتدایی برای زمین فوتبال محل می باشد که اعضای شورا مد نظر دارند که هر چه زود تر عملی کنند.

شورای ورزشی روستا که در تابستان امسال با هدف بهره وری از زمین فوتبال و سرو سامان دادن به آن و ورزشکاران روستا تشکیل شده است متشکل از آقایان:

1.عسکری قاسمی 2. مجید حسینی 3. علی هاشمی4. اسدالله هاشمی5 حسن بزرگی 6.مهدی قاسمی 7. حسینعلی اصغر نیا 8.احمد قربانی 9.میر اقا هاشمی  می باشند.


و اما اسامی خیرین محترمی که کمک کردند  برای زدن چاه:

آقای فرج الله هاشمی (حاج قدرت ) و آقای حاج غلامحسین هاشمی که قبول زحمت کردند و به طور رایگان لوله و چسب و...چاه رو اهدا کردند.

آقای نعمت هاشمی که بطور رایگان حفر چاه را برای زمین فوتبال انجام دادند.

آقای حاج علی النقی حسینی و خسرو قاسمی که روبین و متعلقات آن را امروز در اختیار قرار دادند.

و همچین  تقدیر و تشکر از جوانان عزیزی که حضور داشتند و زحمت زیادی کشیدند آقایان:
سعید قربانی،
داریوش قاسمی،
فرهاد شعبانی،
میثم هاشمی،
محمود حسینی،
محمد صالحی و
حسین حسینی





تهیه و تنظمی و ارسال عکس: سید هادی ارشادی



ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20