*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

بسته های معیشتی مردم روستای بالاکروکلا در آغاز محرم1399

 

ضمن گرامی داشت فرا رسیدن ماه محرم؛

مردم روستای بالاکروکلا با پیگیری هیات امنای مسجد النبی(ص) و پایگاه مقاومت بسیج این روستا، با فرا رسیدن ماه محرم، و به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس، و حفظ جان مردم روستا، به دلیل حذف پذیرایی محرم به هر شکل ممکمن در روستا، اقدام به تهیه 20بسته معیشتی به ارزش هر بسته 500هزار تومان نمودند که با شناسایی دقیق افراد نیازمند روستا، به آنان هدیه شده است.

مسئولان اجرایی، بر این عقیده هستند که دادن بسته های غذایی بهتر از پختن و  پخش نمودن  یک یا چند وعده غذای گرم می باشد، چرا که فرد نیازمند با همین بسته های معیشیتی قطعا" می تواند مدیریت بهتری برای گذراندن زندگی خود، هرچند کوتاه مدت، بنماید.

اقلام: گوشت تازه یک کیلو، مرغ 2 قطعه ، قند یک کارتن، رب یک قوطی، ماکارونی ۳بسته، سویا یک بسته، عدس و لوبیا یک بسته، پنیر 2 بسته، خرما 2بسته، تن ماهی 2قوطی، مایع ظرفشویی 2عدد، روغن 2 عدد، چای نیم کیلو و ماسک 3 عدد.


در ضمن یک کیسه برنج ده کیلویی هم جزء بسته های مورد نظر می باشد که جدا از مبلغ ذکر شده به این بسته ها اضافه شده است.

جا دارد از همه مردم روستای بالاکروکلا قدردانی نمائیم.

 

از طرفی لازم به ذکر است که، مراسم عزاداری این روستا بعد از اقامه نماز جماعت به مدت حداکثر 30دقیقه در حیاط مسجد برگزار می شود.

 

 برای تماشای همه ی تصایر، روی تصویر بالا کلیک نمایید.

 

 

 

تهیه و تنظیم: سیدمحمد هاشمی کرویی _ 30مردادماه 1399

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20