*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

چشم اندازی روشن برای ورزش روستا با تشکیل شورای ورزشی

 

پس از پیگیری های فراوان توسط ورزش دوستان، دلسوزان زمین ورزشی و امکانات حداقلی در این زمینه، امروز جمعه 16 خرداد 1399 با حضور پیشکسوتان و نهاد اجرایی دو روستای ایمن آباد و پایین کروکلا، شورایی متشکل از 9 تن از دو روستا تعیین شدند تا اهداف ویژه ای را برای به سامان نمودن زمین ورزشی روستا و برنامه ریزی برای اجرای مسابقات در سطوح مختلف مدیریت و اجرایی نمایند.

در ساعت 17 روز جمعه 16 خردادماه 1399، صورت جلسه ای در مدرسه راهنمایی پسرانه روستا ( مرحومه حاج سیده نسا حسین نیا ) جهت تعیین هیئت امنای زمین ورزشی روستای ایمن آباد و کروکلا برگزار شد.

در این مراسم آقای علی اکبر نجفی به عنوان مدیر جلسه ضمن خوش آمد گویی به حضار محترم در خصوص دغدغه ها و نیازمندی های ورزش روستا توضیحاتی را بیان نمودند و در ادامه دوستان حاضر در جلسه نیز پیشنهادات و انتقادات سازنده خویش را جهت پیشرفت ورزش دو روستا بیان نمودند.

 



در پایان بعد از تبادل نظر و رای گیری افراد زیر به عنوان هیئت امنای زمین ورزشی روستای ایمن آباد و پاین کروکلا، انتخاب شدند:

۱-عسگری قاسمی

۲-احمد قربانی

۳-علی هاشمی

۴-اسداالله هاشمی

۵-حسن بزرگی

۶-دکتر حسینعلی اصغرنیا

۷-سید مجید حسینی

۸-مهدی قاسمی

۹-میر اقا هاشمی

 


انگار تا وقتی تیم شاهینی بود زمین ورزشی روستا اهمیت داشت که آنهم بیشتر به لطف و هزینه شخصی سرپرست شاهین بود وُ بس.

چند تن از جوانان روستا هزینه ی شام دهی شبهای محرمِ چند سال پیش را  که هر ساله نذر داشتند، نذر زمین ورزشی روستا می کنند و  دستی به سرو روی این زمین کشند که قابل ستایش است.

تا نزدیکی زمین ورزشی تیر برق کاشته شده و  لوله ی اصلی  آب آشامیدنی لوله گزاری شده است اما همچنان  آب، برق و سرویس بهداشتی که از امکانات اولیه ی آن است، سالهاست خبری از آن نیست.
نه از توپ خبری بود و نه از تور!!
به لطف دلسوزان ورزش روستا، کمک هایی می شود و به نیت رفتگان هدایایی تقدیم می شود که کمی شرایط این زمین ورزشی را به سامان می کند.
زیربنای رختکن بتن ریزی می شود و پاره ای از نیازهای آن برآورده.

امیدواریم با تشکیل شورای 9 نفره در قالب هیات امنای زمین ورزشی روستا، با هکاری مردم و نهاد اجرایی روستا و علاقه مندان به ورزش، همچون گذشته  در راستای حفظ و تجهیز تنها زمین ورزشی روستا قدم های بهتری بردارند.

بند 23 از اساسنامه ی قوانین دهیاری های کشور (مصوبه مورخ 1380/12/08 هیات وزیران) این مهم را جزو وظایف دهیاری ها خوانده است:
 فراهم نمودن زمینه ایجاد خیابان ها، كوچه ها، میدان ها، پارك ها، فضاهای سبز، #ورزشی و آموزشی، مراكز تفریحی عمومی و مجاری آب و توسعه معابر و اجرای آن ها از طریق دهیاری و همكاری در زمینه طرح بهسازی روستا.

یادمان نرود ورزش یکی از سالم ترین تفریحات برای نسل جوان جامعه ی روستایی ماست که غفلت از فراهم نمودن امکانات اولیه آن، پیامد جبران ناپذیری را با خود به همراه دارد.

جا دارد قدردانی و سپاسگزاری کنیم  از همه ی عزیزان، از آنهایی که در سال های دور زمین کشاورزی خود را برای ورزش روستا اهدا نمودند تا کسانی که برای آماده سازی و  تجهیز آن وقت گذاشتند و هزینه کردند.

کرونا ویروس با همه خسارتهایش به همه ی ما یاد داد که همه چیز نسبی می باشد و برگزار نشدن مراسم پرهزینه ی ختم درگذشتگان، خللی در زندگی بوجود نیاورده است و نقشی در بهبود شرایط رفتگانمان. لذا هزینه ای که توسط خانواده ی درگذشتگان در راستای بهبود زمین ورزشی روستا و همچنین کتابخانه ی روستایی، هزینه شد کار شایسته و بسیار پسندیده ای بوده است و قابل ستایش.


امید به همراهی بیش از پیش نهاد اجرایی سه روستا، پیشکسوتان این عرصه و علاقه مندان به ورزش روستای مان ایمن آباد و کروکلا با حمایت همه جانبه از اعضای هیات امنای زمین ورزشی روستای ایمن آباد و پایین کروکلا.


 

 

 

 

 

 

تهیه و ارسال خبر: حسن امینی ایمن آبادی

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20