*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

بیست و سومین يادواره شهداي روستا بخاطر کرونا ویروس، برگزار نمی شود.

 

 

طبق سال هاي گذشته در گراميداشت ياد و خاطره 15 تن از شهداي گرانقدر روستاي ايمن آباد و كروكلا، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، اين مراسم برگزار نمي شود.

 

پايگاه مقاومت بسيج روستاي ايمن آباد و كروكلا با همكاري خانواده محترم شهدا و اهالي روستا، جهت پاسداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر روستايمان ايمن آباد و كروكلا، هر ساله اقدام به برگزاري يادواره شهدا مي نمود که امسال بخاطر کرونا ویروس و حفظ سلامتی مردم روستا به شیوه سال های پیش انجام نخواهد شد.
 

از اين جهت امسال، بیست و سومین يادواره 15 شهيد روستايمان ایمن آباد و کروکلا پایین و بالا، چهارشنبه  28خردادماه 1399 ، در آرامستان روستای بالاکروکلا، كنار مزار دو شهید از 15 شهید روستا، خلاصه و کوتاه حدود 15 دقیقه برگزار مي شود.

 

 حاج سيد نقي حسيني ايمني فرمانده پايگاه مقاومت بسيج شهيدقرباني روستاي ايمن آباد و كروكلا با بيان اين مطلب افزودند:

 با توجه به شیوع کرونا ویروس و سیر صعودی دوباره ی آمار مبتلایان به این ویروس در شهرستان بابل و روستاهای اطراف، برای حفظ سلامتی مردم روستای مان بر اساس استعلام از دانشگاه علوم پزشکی بابل توسط عزیزانمان در مرکز بهداشتی درمانی روستایی ایمن آباد، مراسم گراميداشت به شیوه سال های گذشته برگزار نمی شود و صرفا" جهت گرامی داشت یاد و خاطره شهدای روستای مان ، 15 دقیقه ضمن ذکر نام آنان، یادشان را گرامی می داریم.

لذا با عرض پوزش، از مردم شهید پرور و ولایت مدار و خانواده های معظم شهدای روستای مان، تقاضا نمی کنیم که در مراسم حضور یابند، فقط با ذکر فاتحه ای و یادآوری نام شهدا در میان اعضای خانواده ی خود، حداقل شب شهادت امام جفر صادق(ع)، قبل یا بعد از صرف غذا که همگی دور سفره جمع هستند، فاتحه ای قرائت شود.

 

  

 

یادمان نرود:

                     اگر آرامش دیگران را فراهم نکردیم، بر ما منّتی نیست،

                     اما

                     مواظب باشیم، آرامش دیگران را بر هم نزنیم.


 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20