*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

کسب مقام های برتر تكواندو ، برای خواهران دوقولوی روستا

 

 

 

خانمها  سیده زهرا و سیده زینب هاشمی کرویی فرزندان سید علی(سرمربی شاهین کروکلا)خواهران دوقولو و ورزشکار روستا  در مسابقات هفته بسیج ، جام رمضان  و دهه فجر سال جاری که در سطح شهرستان بابل انجام می شود عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود می کنند.

خواهران دوقولوی روستایمان یعنی سیده زهرا و سیده زینب که متولد دوازدهم فروردین ماه سال ۱۳۷۸ می باشند دوره ابتدایی را در مدرسه دخترانه امام محمد تقی (ع) روستا سپری می کنند و در حال حاضر در سال سوم راهنمایی مدرسه  دخترانه شهید فیاض بخش روستای ایمن آباد مشغول به ادامه تحصیل می باشند. این دو خواهر وضعیت علمی بسیار خوبی دارند و سالهای تحصیلی را با معدلی بالاتر از ۱۹ پشت سر می گذارند.

این دو خواهر در  آذرماه سال ۱۳۹۰ به ورزش روی می آورند. سیده  زهرا  در رشته تکواندو و سیده زینب به فوتسال گرایش می یابد و در باشگاه استادیوم آزادی شهرستان بابل ثبت نام می کنند.

سیده زینب پس از دو ماه  که در فوتسال بسیار موفق هم بوده است از فوتسال کناره می گیرد و به  همراه خواهر دوقولویش به ورزش تکواندو روی می آورد.

هردو خواهر نزد استادانی چون استاد کریمیان و بزرگتبار به آموزش ورزش تکواندو می پردازند و در سه مسابقه برگزار شده در سطح شهرستان بابل طی یکسال اخیر به کسب عنوان اولی و دومی در وزن به اضافه ۵۷ کیلو گرم دست می یابند.

خواهران دوقولو و ورزشکار روستا که در مسابقات هفته بسیج  و جام رمضان سال جاری که در سطح شهرستان بابل انجام می شود عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود می کنند.

 

 

در مسابقات تکواندو جام دهه فجر امسال نیز که روز پنجشنبه هفته گذشته در سطح شهرستان بابل برگزار می شود بین ۲۵ شرکت کننده در وزن به اضافه ۵۷ کیلوگرم این دو خواهر موفق می شوند مقامهای گذشته را تکراز کنند و مقام قهرمانی و نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

سیده زهرا هاشمی کرویی قهرمان و سیده زینب نایب قهرمان می شود.

 

البته باید یادی از پدر ورزشکار و زحمتکش این دوقولوها هم نمود که در راستای پیشرفت ورزش روستای ایمن آبادوکروکلا در رشته های مختلف از جمله فوتبال زحمات فراوانی را عاشقانه و هدفمند قدمهای ارزشمندی را برداشتند. سید علی هاشمی کرویی خود عنوان قهرمانی تکواندوی  استان را در سال ۱۳۷۰ در کارنامه ورزشی خود دارد در همان سال به تیم ملی نیروهای مسلح نیز دعوت می شود تا در مسابقات جهانی ارتشهای جهان اعزام شود اما در اثر حادثه ای مصدوم می شود و متاسفانه در اوج ایام طلایی ماههای ورزشی اش از ادامه راه و بطور کل از ورزش باز می ماند.

 

امروزه فرزندانش در این عرصه وارد شده اند و ما امیدواریم دوقولوهای ورزشکار روستایمان با حمایت  همه جانبه پدر و همچنین مادر مهربانشان بتوانند در عرصه ملی و بین المللی نیز حائز کسب رتبه شوند.

 

سیده زهرا بسیار به کسب عنوان قهرمانی کشور امیدوار است و این قول را به مردم روستایش داده است که به همراه خواهرش سیده زینب به این موفقیت بزرگ دست یابد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # یه نفر در تاریخ: پنج شنبه 09 دی 1395 ، ساعت 12:10 ق ظ
مرحبا واقعا باعث افتخارن به امید پیشرفت های بیشترشون،
ماشاالله
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20