*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

پيام امام جمعه لاله آباد و مسير راهپيمايي 22بهمن1398

 

هر سال در روز 22 بهمن، مردم کشورمان برای بیعت مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ايران و رهبری، در راهپیمایی که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می شود، شرکت می کنند.

 

 

پيام حجت الاسلام شيخي عزيزي، امام جمعه ي محترم بخش لاله آباد به مناسبت اين روز بزرگ:

 

 

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

 

این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است. (امام خمینی ره)


نظام مقدس جمهوری اسلامی با پرچمداری  معمار کبیر آن و با بذل جان و خون ایثارگران و مجاهدت مجاهدان راه خدا بنیان  نهاده شده است که نام و آوازه اش کاخ استبداد و استکبار را به لرزه درآورد، از آغازین روزهای شکل گیری به انواع توطئه ها و نقشه ها تمام توان خود را برای فروپاشی و نابودی آن به اجرا گذاشتند.


به فضل پروردگار عالم و رهبری های امام راحل عظیم الشان و درایت و هوشمندی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله) و پایمردی آحاد ملت ایران و استقامت مجاهدان، این نهضت با گام در چله دوم خود، چهل و یکمین سال رسیدن به تکامل خودرا،  در 22 بهمن امسال جشن خواهد گرفت.


ملت شریف ایران در چهل یکمین سال پیروزی و بالندگی نهضت الهی خود جای امام و همه شهداء خاصه سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم  سلیمانی  را خالی می بیند اما یقین دارد با حضور پرصلابت و باشکوه، در خلق حماسه عظیم راهپیمایی روز سه شنبه 22 بهمن، موجبات شادی ارواح مطهر و ناظر آنها بر این حماسه را فراهم خواهد نمود.


اینجانب ضمن تسلیت اربعین شهادت شهدای مقاومت خاصه حاج قاسم سلیمانی  و تبریک فرا رسیدن چهل یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از آحاد ملت سرافراز ایران، و همه ی هم استانی ها و هم شهری های خون گرم به ویژه مردم شریف بخش بزرگ لاله آباد جهت نمایش مجدد عظمت ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، دعوت می نمایم.


توفیقات همگان را از خداوند متعال  مسئلت دارم.
                                                

 

محسن  شیخی عزیزی
امام جمعه لاله آباد
21 بهمن ماه 1398 شمسی

 

 

 

لازم به ياد آوري اينكه اهالي روستايمان نيز در 2 مسیر راهپیمایی، صدای وحدت و همدلی خود را سر می دهند.


جهت آگاهی اهالي روستايمان ایمن آباد و کروکلا و عزيزاني كه در شهرستان بابل حضور دارند، از مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شهرستان بابل و شهر زرگرشهر(بخش لاله آباد)، زمان و مسير شروع راهپيمايي اعلام می شود:

 

 

 

شهرستان بابل:

از میدان ولایت به سمت مصلای جمعه،

با سخنرانی اوحدی معاون محترم وزیر آموزش و پرورش

ساعت شروع: 09:30

 

 

 

بخش لاله‌آباد: 

از گلزار شهدای گمنام کارون به سمت  مصلّای جمعه،

با سخنرانی آقای قاسمی شهردار زرگرشهر

 

ساعت شروع: 09:00

 

 

 

 

     

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20