*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

حسن محمد زاده نوجوان ايمن آبادي قهرمان فايت رنجر مازندران و چهارم آسيا

حسن متولد ۱۳۷۷ می باشد ۱۴ سال سن دارد و اهل روستای ایمن آباد است.پدرش کارگر است و مادرش خانه دار .او ورزش رزمی را از سال ۱۳۸۸ شروع نمود و در همان سال در سن ۱۱ سالگی با شرکت در مسابقات رزمی اسپرت کاراته در سطح استان مازندران موفق به کسب رتبه نخست این دوره از مسابقات در بخش نونهالان شد  شد. سر آغازی درخشان برای آینده ای درخشانتر.در همان سال مقام دومی استان را نیز در همین رشته  از آن خود نمود.

 

 

ایشان ضمن حضور در مدرسه و کسب مدارج علمی در سال ۱۳۸۹ نیز در در مسابقات در مسابقات جام ولایت در رشته کیوشوسلف دیفنس در رده نوجوانان مقام سومی را از آن خود نمود ایشان در همان سال یعنی در شهریور ماه ۱۳۸۹ در مسابقات سوپرفایت رنجر که بین قهرمانان کشور سبک آی کی اف برگزار شد با توجه به شکست تمامی هم تیمی هایش موفق به برد و کسب مقام اولی در این مسابقات شد.

در سال ۱۳۹۰ دو مقام دیگر در کارنامه موفقیتهایش ثبت شد.محمد حسن زاده در مسابقات استانی در سبک کونگفوتوتای ها و سبک سلف دیفنس مقام دوم رده نوجوانان استان را به خود اختصاص داد.

در ادامه موفقیتها و درخشش حسن محمدزاده نوجوان ایمن آبادی ایشان توانست در مسابقات کاپ آزاد آسیا  در رشته رزمی سبک سی اچ آی وان ) که در هشتگرد کرج در شهریور ماه ۱۳۹۰ برگزار شد مقام چهارمی آسیا را  از آن خود کند.

ایشان نبود حمایتها و امکانات ورزشی در روستا را در رشته های مورد نظرش یکی از دلایل کمرنگ شدن اشتیاق به این ورزش رزمی عنوان نمودند.

ایشان  موفقیتهای خود را از حمایت و تشویق عاشقانه پدر و مادرش اعلام نمود و  استاد ایمان خاکی که در معرفی این ورزش به او احتمام ورزید و استاد و مربی اش اقای احمد شعبانپور که در راستای آموزش و  موفقیتش تلاش فراوان نمود.

ایشان از مسئولین امر ورزش شهرستان و استان خواستار حمایت از این ورزش نوپا شدند تا با افزایش امکانات و حمایتها پله های جهانی را از آن خود کنند.

حرف پایانی ایشان با نوجوانان و جوانان است که حتما" به یکی از رشته های ورزشی روی آورند تا نشاط و تندرستی و استفاده از فرصتهای طلایی زندگی خود را در بهترین دوران زندگی برای خود به ارمغان آورند. ایشان همچنین والدین را به این امر تشویق نمودند که حداقل چندباشگاه ورزشی در روستای ایمن آبادوکروکلا  از نونهالان گرفته تا بزرگسالان وجود دارد که با حمایت آنان فرزندانشان می توانند از این فضاهای سالم بهره مند گردند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20