*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

علی هاشمی مسئول کمیته اجرایی هئیت فوتبال بابل شد



از سوی حکمی توسط دکتر پژمان لطیفی ریس هئیت فوتبال بابل، سیدعلی هاشمی کرویی سرمربی پیشین شاهین کروکلا و مربی برتر فوتبالِ سالِ مازندران در سال 1392، به عنوان مسئول کمیته اجرایی هئیت فوتبال شهرستان بابل انتخاب شد.

دکتر پژمان لطیفی رئیس هیات فوتبال شهرستان بابل، نائب رئیس، دبیر و مسئولین کمیته های این هیات، در سالن کنفرانس ساختمان جدید هیات فوتبال بابل جلسه ای را روز جمعه 20 دی 1398 برگزار نمودند.

انتظارات و ارائه برنامه از سوی کمیته ها از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

 

 

 

 

 

 


وبسایت روستا انتخاب ایشان را تبریک می گوید و امیدوار است در شرایط سخت مدیریتی حال حاضر کشور، بتواند کارنامه ی کاری خوبی را در میان فوتبالیست های بابلی و مازندرانی و اذهان عمومی مردم از خود به یادگار بگذارد.

 

 

 

 

 

 

خيّر بزرگوار سيد علي هاشمي كرويي

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # سیدمهدی حسینی ایمنی در تاریخ: شنبه 21 دی 1398 ، ساعت 11:10 ق ظ
با سلام ، انتخاب شایسته و بجا برادر عزیز علی هاشمی کروئی را به عنوان مسئول کمیته اجرایی هیئت فوتبال شهرستان بابل را بایشان تبریک عرض میکنم انشاء الله همیشه در کلیه مراحل کاری و زندگی موفق و مؤید باشند.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20