*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

دومین همایش آموزش خانواده در لاله آباد برگزار شد.

 

دومین همایش آموزش خانواده در لاله آباد با موضوع ارتباط مناسب با فرزندان روز دوشنبه 16 دی ماه 98 در مسجد صاحب الزمان ایمنآباد از سوی دبستان حاج حسن لاسمی و مجمع علم و فرهنگ ایمن آباد و سایر اهالی روستا برگزار شد.

به نظر می رسد انتظار می رفت که استقبال بهتر و بیشتری  از این همایش شود، که در این خصوص مطلبی را به آگاهی برگزار کنندگان چنین همایشی می رسانم.

 

 

جای بسی شکر و سپاس از عزیزانی که برای آگاهی و بیداری مردمِ روستای مان تلاش می کنند.
بسیاری از ما در دیدارهای کوتاه و بلند مدت چه بصورت گذار و چه در نشست های دوستانه یا خانوادگی، از آسیب های اجتماعی موجود در خانواده ها و روستای مان ایمن آباد و کروکلا فراوان سخن می رانیم. و انگشت اتّهام را به سوی مدرسه و اجتماع نشان می دهیم و هیچ گاه نیمه نگاهی به اندیشه و عملکرد خود و همسرمان در محیط کوچک و بنیادین خانواده ی خودمان نمی اندازیم. اما بهرحال شاید کسی توانایی و فرصت برنامه ریزی برای انجام چنین مهمی را حداقل در خانواده اش از خود آغاز نکرده باشد، چه برسد برای مردم روستا.

لذا همایش آموزش خانواده از سوی مدیریت جدید دبستان روستا، یعنی آقای دکتر غلامپور آهنگر  شایسته ی ستایش است.

امید به همکاری و همدلی همه ی مردم روستا برای ادامه دار بودن چنین دوره های آموزشی با ارزش، که پیامد آنرا باید در بهبود روابط خانوادگی و اجتماعی مردم روستایی مان در سال های آینده مشاهده نمود.

✅چند پیشنهاد برای افزایش میزان حضور مردم روستا در همایش های بعدی:

1_ تبلیغ و ترویج از سوی حاضران در همایش نخستین برای دعوت و همراه کردن دیگر اعضای خانواده، بستگان و دوستان و همسایگان خود و کسانی که با آنان روابط نزدیکی دارند.

2_ تاکید از سوی اعضای انجمن اولیا و مربیان در جلسات ماهانه ایی که با حضور والدین در مدارس روستا انجام می گردد.

3_تبلیغات گسترده در فضای مجازی (گروه تلگرامی و وبسایت روستا)، نصب بنر ( خالی گذشتن زمان همایش برای صرفه جویی در  هزینه) در ورودی روستا و ورودی مساجد، اعلام در مساجد و بویژه ترویج اهمیت آن از سوی امامان جماعت مساجد 4 گانه روستای ایمن آباد و کروکلا

4_ تعیین زمانی مناسب تر  جهت حضور حداکثری مردم روستا.

5_ ارائه گزارش از مهمترین مطالب آموزشی مطرح شده ی همایش در فضای مجازی، مدارس و جلسات انجمن اولیا و مربیان

 

 

 

 

 

به قلم: عسکری امینی ایمن آبادی  _ 18 دی ماه1398

 

 

 


                                   عکس آرشیوی می باشد                                 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20