*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

یکی از اهالی روستا، به قتل رسید

 

 

همانا بندگان را  به چيزى از قبيل ترس، گرسنگى، كاهشى در اموال، محصولات و جان ها مى ‏آزماييم

 

و مژده از آنِ كساني است كه صبر پيشه مي كنند.  (سوره بقره/155)

 

 

مرگ یکی از پدران زحمتکش، خانواده دوست و دوست داشتنی  روستا، بسیار اندوهگین مان ساخت.
کسانی که در همین سرزمین جنایت ها کردند وُ می کنند و چه آرام زندگی می کنند هم خودشان و هم فرزندانشان در دیاری که غرب می خوانندش.
بگذریم.



بر اساس صحبت های حامد محمدی مقدم، پدرش محمدعلی محمدی مقدم  که برای لقمه نانی حلال به جمع آوری ضایعات در روستاهای اطراف می رفت آنهم در چنین سن وُ سالی که دوران بازنشتگی اش می باشد، متاسفانه برای طی مسیر از  روستایی به روستای دیگر، جوان راننده ی  24 ساله ای که به بیماری اعتیاد به مواد مخدر دچار بود، از او باج خواهی می کند و  محمدعلی روستایمان، مانع از دادنِ حاصل دسترنجی که به زحمت به دست آورده است می شود، اما جوان با زور مبلغ 250هزارتومان را که در جیبش بوده است، از او می ستاند و در این درگیری های لفظی، جوان کج فهم که حاصل تربیت و آموزش خانواده، نظام آموزشی، اجتماعی و اقتصادی کشور است، با ضربات سنگ بر سر و صورت او، متاسفانه جان این پدر زحمتکش و بی آزاری که حتی در دفاع از خودش هم نه زبانی دارد و نه قدرتی، می ستاند و او را در رودخانه ی روستای تازه آباد دابودشت آمل رها می کند.

فرزندش حامد که می دانست پدر در کدام منطقه به جمع اوری و خرید ضایعات می پردازد، با عکسی در دست به دنبال پدر می گردد و در نهایت متوجه حضورش در منطقه ی مورد نظر می شود و با جستجوی بسیار پدر را پیدا می کند.

جنازه ایشان از سوی نیروی انتظامی آمل به سردخانه شهرداری آمل منتقل می شود و با پیگیری مسئولین امر قاتل نیز بازداشت می شود.

پیکر زنده یاد محمدعلی محمدی مقدم ساعت 9صبح روز جمعه 12مهرماه 1398 در غسالخانه ی امامزاده عبداله آمل شستشو و کفن می شود و سپس به روستا منتقل، تشییع و به خاک سپرده می شود.


روحش شاد و آرزوی صبر و بردباری بیشتری برای خانواده ی ایشان از خداوند طلب می کنیم.

 

 

 

 

وبسايت روستا درگذشت محمدعلی محمدی مقدم را

به خانواده محترم ايشان،  تسليت مي گويد.

 

 

 

 

 

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد                       گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

 

برای من  مگِری و مگو: دریـغ  دریـغ                        به دام  دیـو در اُفتی، دریـغ  آن باشد

 

                                                                      
                                                حضرت مولوي

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20