*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

دختر روستا، در آستانه ورود به تیم ملی

 

خانم سیده هانیه هاشمی کرویی فرزند نبی به مرحله سوم کاراته وان(انتخابی تیم ملی) راه یافت.

ایشان دارنده ی 24 مقام استانی در همین رشته ورزشی می باشد و 2سال نفر دوم کشور و 3سال هم نفر اول کشور بوده است.

 

 

 

ضمن شادباش به این دختر پرتلاش روستای مان، مروری می کنیم کوتاه بر زندگی او:

سیده هانیه متولد 27 آذرماه 1381 از روستای بالاکروکلای بخش لاله آباد بابل است.

تحصیلات ابتدایی و راهنمایی خود را در مدرسه فیاض‌بخش ایمن‌آباد گذرانده و اکنون در سال دوم دبیرستان مشغول به تحصیل می‌باشد.

از سال 1392 و زمانی که تنها 11سال سن داشت پا به عرصه ورزش نهاده و در باشگاه ایمن‌آباد و سپس باشگاه هدف برسمنان زیر نظر مربی زحمتکش و دلسوز خود خانم حسین‌نژاد شروع کرده و به فعالیتش ادامه داد.

 

خودش از نحوه ورودش به دنیای ورزش می‌گوید:
"از بچگی به ورزش علاقه داشتم اما والدینم راضی نبودند سال 92بود که در برنامه ماه عسل فقط ورزشکاران حضور داشتند منم هر شب با اشک نگاشون می کردم تا شب آخر که زهرا نعمتی اومده بود و فیلم حضورش در المپیک رو در حالی که سرود ملی میخوند پخش کردن، اینجا بود که به بابام گفتم این خانم با وضع جسمانی که داره و روی ویلچر میشینه پرچم ایران رو برد بالا من چرا باید خونه بشینم اونجا بود که بابام موافقت کرد و منو به کاراته فرستاد".


در این مدت هم 24 مقام استانی کسب کرد و 2سال نفر دوم کشور و 3سال هم نفر اول کشور بود، سال 1395 در مسابقات جهانی افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشت اما چون متولد سال 1381 بود با بدشانسی این فرصت رو از دست داد سال 1396 و 1397 هم توانست در یک تورنمت با پیراهن ملی حضور یابد اما متاسفانه نتوانست مقامی بدست بیاورد.


آرزویش بدست آوردن رنکینگ یک آسیا و حضور در المپیک 2020 توکیو می‌باشد.


در دوره‌ای که بانوان ما در حسرت گرفتن مجوز برای ورود به استادیوم‌ها هستن این بانوی ارزشمند روستای ما سقف آرزوها را شکست و به دنبال گرفتن مجوز برای ورود به المپیک 2020 می‌باشد.


به امید پوشیدن مجدد پیراهن تیم ملی و اینبار کسب افتخار و درخشش او در بازی‌های بین‌المللی.

 

 

 

 

پیام نهاد اجرایی روستای بالاکروکلا(قاضی محله):

 

خانم سیده هانیه هاشمی ورودتان به مرحله سوم کاراته وان(انتخابی تیم ملی)را به شما، خانواده، اهالی محترم روستاهای کروکلا و ایمن‌آباد و در مجموع به مردم ورزش دوست لاله اباد و مربی زحمتکش تان "سیده سمیه حسین نژاد"تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم در ادامه راه نیز با دعای خیر مردم و تلاش و پشتکار خودتان بتوانید به آرزوی دیرینه‌تان یعنی پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی نائل گردید.


دهیاری‌ و‌ اعضای شورای‌اسلامی‌ روستای‌ بالاکروکلا

3مهرماه 1398

 

 

 

 

به قلم: مهدی بابایی

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20