*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

سرعت بالا علت اصلی حوادث رانندگی در روستا

  

 

جمعه 18 مردادماه 1398 در روستا سر سه راهی گلستان 12، تصادف ساده ای روی داد که باعث بر زمین افتادن بانویی از روستا شد. راننده خودروی پراید که سرعت بالایی نداشت اما در سر پیچ می توانست با کاهش سرعت از چنین رویدادی پیشگیری کند.

پلیس راهنمایی و رانندگی پس از بررسی حادثه تصادف در روستا، راننده خودرو را مقصر دانست و خودرو به پارکینگ منتقل شد. حال عمومی مصدوم خوب است. راننده یکی از زنان روستا بوده است.

چون در جاده های روستایی داخل بافت روستا، خطوط عابر پیاده و سایر علائم راهنمایی و رانندگی وجود ندارد، هرچند دارای پیاده رو هم باشد، لذا هر تصادفی با خودرو و یا با موتور سیکلت روی دهد، مقصر فقط و فقط راننده خودرو و راننده موتورسیکلت خواهد بود.

 



 

 

قابل توجه رانندگان خودرو و موتور سیکلت روستا:

✅حتمن با سرعت زیر 40 کیلومتر  رانندگی کنیم. سر پیچ ها سرعت را نصف کنیم.

✅رانندگان موتورسیکلت نیز حتمن با کلاه ایمنی تردد کنند چرا که در صورت بروز حادثه حتی با سرعت پایین نیز در صورت برخورد سر با آسفالت، احتمال مرگ مغزی و یا مواردی از این دست وجود دارد.

✅به کودکان و نوجوانان یعنی  افراد زیر 18 سال آگاهی بیشتری دهیم تا  هیچگاه به عنوان راننده سوار بر موتور سیکلت یا خودرو نشوند.

✅مالکان خودروی نیسان باری و موتور سیکلت حتمن اگزوز خودرو و موتور سیکلت خود را تعمیر کنند تا آلودگی شدید صوتی باعث آزار اهالی روستا نشود. والدین، موتور سیکلت فرزندانشان را حتمن  بازرسی نمایند. بعضی از بیماران قلبی، بیماران اعصاب و روان، جانبازان موج انفجار و حتی افراد عادی نیز از صدای ناهنجار آزار می بینند.

✅سعی کنیم خودروی خود را در پیاده رو پارک نکنیم تا عابرمجبور شود از خیابان تردد نماید. یادمان نرود اگر اتفاقی بی افتد ما نیز مسئولیم.
و ما نیز یادمان باشد که حتمن از پیاده رو برای تردد استفاده نمائیم نه از خیابان.

 

 

سعی کنیم به حقوق یکدیگر احترام بیشتری گذاریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

به خودمان، اعضای خانواده، دوستان و دیگر اهالی روستا یادآوری نمائیم

تا در صورت توانایی و استفاده از پل هوایی عابر پیاده،

از آن استفاده کنیم و در غیر اینصورت

 

با احتیاط کامل از جاده بین المللی روستا عبور کنیم.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20