*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

الهام امینی پس از 30 سال فداکاری مادرش، درگذشت.

 

 

 

همانا بندگان را  به چيزى از قبيل ترس، گرسنگى، كاهشى در اموال، محصولات و جان ها مى ‏آزماييم

و مژده از آنِ كساني است كه صبر پيشه مي كنند.  (سوره بقره/155)

 

 

صبح امروز 16 مردادماه 1398 پس از گذشت حدود 30 سال بیماری، که از دوران کودکی باعث قطع شدن تحّرک و گویایی زبان الهام امینی ایمن آبادی شده بود، در سن 36 سالگی او را به رهایی رساند.

الهام امینی نخستین فرزند آقای علی امینی ایمن آبادی متولّی و توسعه دهنده ی مسجد صاحب الزمان(عج) روستای ایمن آباد می باشد، که به دلیل نوعی بیماری ژنیتیکی متاسفانه از سن 6 سالگی تحرک و سپس تکلّم خود را از دست می دهد و با گذراندن سال دوم ابتدایی دیگر از انجام هر کاری ناتوان می شود.
طی این مدت به پزشکان زیادی در تهران مراجعه می شود و هیچ درمانی برای بیماری او یافت می شود. نه در ایران بلکه در جهان.

طی این مدت مادرش زهرا امینی فرزند مرحوم حاج حسن به پرستاری از کودکش می پردازد و با بالا رفتن سن کودک و افزایش وزنش که باعث سختی در نگهداری فرزند می شود، به سفارش بستگان مبنی برسپردن الهام به مراکز نگهداری از کودکان معلول و بویژه ایزوله، رضایت نمی دهد و 30 سال تا به دیروز بالاتر از جانش از کودکش نگهداری می کند.

الهام امینی حدود یکماه اخیر را در بیمارستان سپری می کند و در واحد آی سی یویِ بیمارستان روحانی بابل بستری بوده است که ساعت 11صبح روز چهارشنبه 16 مردادماه قلبش از حرکت می ایستد و به آرامش ابدی می رسد.

مراسم تشییع پیکر این دختر روستا، ساعت 18 امروز پس از شستشو و کفن نمودن در غسالخانه آرامگاه گله محله بابل، از میدان ورودی روستا به سمت منزلش و سپس به سوی آرامگاه روستای ایمن آباد منتقل و به خاک سپرده می شود.


 

 

 

ضمن عرض تسلیت از سوی اهالی روستا به خانواده امینی

 

 اميدواريم خداوند، بردباری و آرامش مادرش را بیشتر نماید

و الهام را با عموی شهیدش محشور نماید.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # سید عسکری حسینی گاز در تاریخ: یکشنبه 20 مرداد 1398 ، ساعت 08:05 ق ظ
خوش به سعادت آقای امینی ، که سال های سال میزبان یک مهمان بهشتی بوده اند حضور در مراسم چنین انسانهای پاک و والایی ، می تواند وسیله ای برای شفاء یافتن خودمان و زدون زنگار گناه از جسم و روح دینوی باشد.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20