*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

البرز ایمن آباد پر افتخارترین تیم جام فوتبال شهدای دو روستا

 

 

شانزدهمین دوره جام فوتبال شهدای دو روستای ایمن آباد و کروکلا با نام و یاد زنده یاد حاج سید ابراهیم هاشمی کرویی، 21 تیرماه 1398، با قهرمانی تیم فوتبال البرز ایمن آباد به پایان رسید.

 

در این دوره از مسابقات تیم های زیر حضور داشتندکه در دو گروه به مسابقه پرداختند:

گروه ۱
البرز ایمن آباد
منتخب میرود پشت
بازیار
درزیکلا آخوندی




گروه ۲
شاهین کروکلا
شهدای نوایی کلا
منتخب بندپی بابل
درزیکلا آخوندی ۲

 

این مسابقات بصورت گروهی برگزار شد و در نهایت در نیمه نهایی نیز چنین نتایجی به دست آمد:

شهدای نوایی کلا  ۳          ۲  منتخب میرود  پشت

البرز ایمن آباد  ۳               ۲  منتخب بند پی بابل

شهدای نوایی کلا مدافع عنوان قهرمانی با دو قهرمانی در این مسابقات پس از البرز و شاهین پر افتخار ترین تیم یادواره شهدای دو روستا بود که در فینال به استقبال تیم البرزی رفت که این تیم به همراه شاهین کروکلا سه بار موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود.

البته بهین آریان، بابل آهن، آرد کلا، قصاب کلاف میاندسته، اتحاد ایمن آباد، ورمتون و خردون کلا  هم سابقه کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را دارند.

 


بازی بین دو تیم البرز ایمن آباد و نوایی کلا در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید و در ضربات پنالتی این بازیکنان تیم البرز بودند که با نتیجه  ۸ بر ۷ به پیروزی رسیدند و با کسب چهارمین عنوان قهرمانی، جام شانزدهم را بالای سر بردند.

 

 

در ضمن بازیکنان تیم البرز در یک حرکت اخلاقی بعد از پایان بازی، همگی از مربی و سرپرست تیم گرفته تا بازیکنان و حتی بعضی از تماشاگران بر سر مزار مرحوم حاج سید ابراهیم هاشمی(ره) رفتند و از خانواده آن مرحوم قدردانی کردند و جام قهرمانی را  به خانواده ایشان هدیه نمودند.

 

 

 

 

لازم به توضیح اینکه تمامی هزینه های برگزاری جام شانزدهم فوتبال شهدای دو روستای ایمن آباد و کروکلا  توسط خانواده سیدمهدی هاشمی کرویی بود.

 

 

 

 

 

 

تهیه و تنظیم: سید پوریا هاشمی کرویی
     عکس ها: سید فضل اله هاشمی کرویی

21تیرماه1398

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20