*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

بیست و دومین يادواره شهداي روستا برگزار مي شود

 

 

طبق سال هاي گذشته در گراميداشت ياد و خاطره 15 تن از شهداي گرانقدر روستاي ايمن آباد و كروكلا، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، اين مراسم برگزار مي شود.

 

پايگاه مقاومت بسيج روستاي ايمن آباد و كروكلا با همكاري خانواده محترم شهدا و اهالي روستا، جهت پاسداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر روستايمان ايمن آباد و كروكلا، اقدام به برگزاري يادواره شهدا مي نمايد.

 

از اين جهت امسال نيز در همين راستا، بیست و یکمین يادواره 15 شهيد روستايمان شنبه  8تیرماه 1398 ، در مسجد جامع روستا، كنار مزار شهدا برگزار مي شود.

 

 حاج سيد نقي حسيني ايمني فرمانده پايگاه مقاومت بسيج شهيدقرباني روستاي ايمن آباد و كروكلا با بيان اين مطلب افزودند:

 

در مراسم گراميداشت ياد و خاطره شهداي روستايمان كه از سال 1377 به اين شيوه برگزار مي شود، ميزبان واقعي خود شهدا هستند و اهالي محترم روستاي ايمن آباد و كروكلا به ياد داشته باشند در هر كجاي كشور كه باشند در صورت امكان، جهت يادآوري جانفشاني شهدا و تجديد بيعت با آرمان هاي شهدا و امام شهدا، در روز و ساعت برگزاري يادواره در مراسم و كنار مزار شهدا حضور يابند.

 

 

 

سخنران:حجت الاسلام دکتر صالحی مدرس دانشگاه

 

مداح: آقای بذری

 

 

 

 


بیست و دومین يادواره 15 شهيد روستاي ايمن آباد و كروكلا

 

شنبه 8 تیرماه 1398

 

ساعت 18 تا 20

 

مزار شهيداي روستاي ایمن آباد

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20