*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

راهیابی یک ایمن آبادی به دور نهای مسابقات علمی کاربردی المپیاد دانش آموزی مازندارن

 

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش بابل به نقل از سید شمس اله حسینی ایمنی معاون آموزش متوسطه ، ۴٢ نفر از هنرجویان هنرستان های کاردانش شهرستان بابل به مرحله عملی هفدمین دوره مسابقات علمی کاربردی راه یافتند.

در این میان در  رشته تراش cnc  آقای علیرضا رسولی ایمن آبادی فرزند یحیی نیز جزو 42 نفر از برگزیدگان علمی این دوره از مسابقات می باشد.

 


 هفدهمین دوره  مسابقه  علمی کاربردی المپیادی ساخت تولید شاخه تراش cnc ، در سطح شهرستان های مازندران برگزار شد و برگزیدگان با شرکت در مسابقات استانی که اردیبهشت ماه 1398 برگزار شد به مرحله نهایی و عملی راه یافتند.

برگزیدگان این دوره از مسابقات در صورت موفقیت در آزمون عملی به مرحله ی کشوری راه خواهند یافت.
  مرحله عملی این دوره از مسابقات 29خرداد در شهرستان قائم‌شهر برگزار می گردد.

از میان ٧٨٠هنرجوی شرکت کننده در مرحله  اول ١٨٠ نفر در کل مازندران پذیرفته شدند که ۴٢نفر از شهرستان بابل می باشند.

با آرزوی موفقیت در آزمون عملی و  راه یابی به مسابقات کشوری هفدهمین دوره  مسابقه  علمی کاربردی المپیادی دانش آموزی کشور، توسط سیدعلیرضا رسولی ایمن آبادی.

این موفقیت را به خانواده ی محترم رسولی و اهالی روستای ایمن آباد و کروکلا شادباش می گوییم.

سیدعلیرضا رسولی ایمن آبادی فرزند یحیی و  متولد 23 تیرماه 1381 از روستای ایمن آباد می باشد و دوره ابتدایی را در دبستان امام محمدتقی و دوره راهنمایی را در مدرسه فیاض بخش روستایش به پایان می رساند و برای دوره متوسطه وارد هنرستان امیر کبیر بابل می شود و رشته ساخت تولید که زیر شاخه قالب سازی می باشد را بر می گزیند. او در حال حاضر در سال 1398 ، سال یازدهم تحصیلی را پشت سر می گذارد.

میانگین معدل نمرات تحصیلی ایشان بیش از 19 می باشد.

 

 

 

لازم به توضیح اینکه سیدعلیرضا رسولی بسان پدر ، بستگان و نیاکانش از توانمندی بالای جسمی نیز برخوردار است و بارها حایز رتبه در مسابقات کشتی بومی محلی لوچو شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20