*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

برنامه تلویزیونی کودک شو ، میزبان یکی از خانواده های روستا

 

 

کودک شو یک مسابقهٔ تلویزیونی خانوادگی به کارگردانی رضا مهرانفر و اجرای پژمان بازغی است که از شبکه نسیم پخش می‌شود.

پروژه کودک شو در چارچوب یک برنامه با گونه «مسابقه - بازی» است که رقابتی را بین کودکان سه تا پنج سال و والدین شان برگزار می‌کند.

در این برنامه میزان شناخت والدین از فرزندان شان و صمیمیت بین آنان مورد سنجش قرار می گیرد.

 

 

روستای ایمن آباد و کروکلا که همیشه در بسیاری از فعالیت های فرهنگی حضور فعال دارد در برنامه کودک شو نیز یکی از خانواده ها را در این عرضه حاضر می بیند.

حضور سیدهادی حسینی ایمنی و همسرش وجیهه شکری اندی به همراه دخترشان دِلسا از روستای مان ایمن آباد افتخاری می باشد گه به زودی در برنامه کودک شو از شبکه تلویزیونی نسیم پخش می شود.

 

خانواده حسینی پس از ثبت نام ، ابتدا آزمون اولیه را در تاریخ 23فروردین با موفقیت پشت سر می گذارند و سپس در 27 فروردین برای ضبط راهی جام جم می شوند.

 

 

و اما کوتاه درباره این خانواده:

 

سید هادی حسینی ایمنی فرزند سید اسماعیل(اسلام)، متولد 5 مرداد 1363 می باشد. تحصیلاتش دیپلم است و در پمپ بنزین بابل مشغول فعالیت می باشد.

 

همسرش وجیهه شکری اندی متولد 7 اسفند 1366 می باشد. تحصیلاتش کارشناسی حسابداری و به عنوان حسابدار شاغل در شرکت خصوصی آب بند بابل.

دلسا دختر این زوج جوان، متولد 2 آذر 1394 می باشد. سیده دلسا بسیار باهوش، بازیگوش، مهربان، دلسوز و بسیار علاقه مند به روستا و مسجد محل. او عاشق اسباب بازی و خاله بازی می باشد و خیلی زود با بچه ها رفیق و دوست می شود.

امیدواریم علاقه مندان به این خانواده سعی کنند در تاریخ سه شنبه سوم اردیبهشت 1398 ، ساعت 23 که پخش این برنامه تلویزیونی آغاز می شود در صورت علاقه مندی در نرم افزار روبیکا عضو شوند و به خانواده دلسا کوچولو  رای دهند.

 

 

 

 

خانواده دلسا در کودک شوی این هفته

سه شنبه 98/2/3 ساعت 23 از شبکه نسیم

علاقه مندان با نصب روبیکا از شروع پخش برنامه

می توانند با رای خود قلب کوچک دلسا کوچولو را شاد کنند.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20