*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

پرداخت اعتبار یارانه دار به کشاورزان

اعتبار یارانه دار با نرخ سود پایین در اختیار کشاورزان و کارآفرینان این بخش قرار می گیرد. این تسهیلات در شاخه های مختلف از نرخ سود ۴ تا ۱۵ درصد پرداخت می شود.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال و سال آینده ۱۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار یارانه دار با نرخ سود پایین در اختیار کشاورزان و کارآفرینان این بخش قرار می گیرد.

 

به گزارش دهقان نیوز به نقل از ایرنا، محمود حجتی در جمع خبرنگاران در گلپایگان افزود: همه این اعتبارات یارانه ای است یعنی دولت بخشی از سود بانک ها را پرداخت می کند.


وی با بیان اینکه این اعتبارات در موافقت نامه جهاد کشاورزی با سازمان برنامه و بودجه و صندوق توسعه ملی، پیش بینی شد، اظهار داشت: این تسهیلات در شاخه های مختلف از نرخ سود چهار تا ۱۵ درصد پرداخت می شود.
وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه اعتبارات یارانه دار به سرمایه گذاری در زیر ساخت ها، تولید و خدمات پس از تولید و چرخه از مزرعه تا سفره کمک بسیاری می کند، گفت: از کشاورزان و کارفرینان دعوت می کنیم تا از این فرصت استفاده کنند.


حجتی همچنین سیستم های نوین آبیاری را از طرح های اقتصاد مقاومتی خواند و افزود: این طرح ها مورد حمایت و تایید رهبر معظم انقلاب، دولت و مجلس است و منابع مالی مورد نیاز آن با توجه به تاکید رهبر انقلاب و رییس جمهوری از محل صندوق توسعه ملی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وزیر جهادکشاورزی خاطرنشان کرد: تا ۸۵ درصد اعتبار این طرح ها آورده و سهم دولت است و ۱۵ درصد آن توسط کشاورزان تامین می شود.
وی ادامه داد: علاوه بر این تسهیلات و حمایت ها، یک و نیم میلیون دلار اعتبار در مجلس برای تسهیلات روستایی و عشایری تصویب شده است.


حجتی در باره بودجه سال آینده این وزارتخانه تصریح کرد: بودجه هنوز نهایی نشده است و با توجه به نقطه نظراتی که مطرح شده، دخل و تصرف مجدد در آن می شود.

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20