*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

18هزارمیلیارد تومان برای تولید درکشاورزی

 

سازمان برنامه و بودجه میزبان مراسمی به منظور امضا و مبادله تفاهم‌نامه برنامه‌ های تولید و اشتغال در حوزه جهاد کشاورزی بود و بر این اساس نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، شهیدزاده رئیس صندوق توسعه ملی و همچنین حجتی وزیر جهاد کشاورزی به همراه برخی مدیران و معاونان دیگر حضور داشتند.

بر اساس توافق انجام شده قرار است با تامین مالی 18 هزار و 140 میلیارد تومانی در حوزه کشاورزی حدود 18 هزار فرصت شغلی ایجاد شود. این منابع در دو بخش اصلی سرمایه‌گذاری خواهد شد که برنامه آن برای 10 رسته کشاورزی و همچنین ثبت اشتغال و بازسازی و نوسازی واحدها و تامین سرمایه در گردش است.

بر اساس آنچه که پورمحمدی معاون بودجه سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: منابع 18 هزار میلیاردی از چند بخش تامین می‌شود. حدود 4000 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی، 7500 میلیارد تومان از بانک‌ها، 4000 میلیارد تومان از ظرفیت قانون اعطای تسهیلات به مناطق عشایری و روستایی، 1700 میلیارد تومان آورده متقاضیان و 870 میلیارد تومان نیز یارانه‌ای است که سازمان برنامه و بودجه آن را تامین خواهد کرد

 

 

منبع: ایانا

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20