*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

تنها دختر راه یافته ی روستا به مدرسه دخترانه ی فرزانگان بابل

 

هدیه سادات حسینی ایمنی فرزند حسین (ولی اله)، متولد 1384 است

و در دبستان مهرگان بابل دوره شش ساله ی ابتدایی را  با نتایج عالی به پایان برده است.

 

 

 


او که دانش آموز باهوشی می باشد در آزمون کتبی ورودی این مدرسه شرکت می کند البته سئوالات آزمون ارتباطی با کتاب های درسی او نداشت بلکه بیشتر جنبه ی هوش آزمایی داشته است. یعنی پذیرش دانش آموز در پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان از طریق سنجش هوش و استعداد دانش آموزان پایه ششم ابتدایی و ملاحظات سوابق تحصیلی آنها صورت پذیرفت.

 

هر ساله سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) سعی میکند با برگزاری آزمون های سراسری دانش آموزان باهوش و مستعد را در  مقطع متوسطه  جذب کند. یعنی دانش آموزان ششم که قصد ورود به دوره نوبت اول متوسطه را دارند و دانش آموزان نهم که به دنبال حضور در پایه دهم متوسطه هستند.  آزمون ها معمولا بر اساس سنجش هوش، ریاضی و علوم می باشد.

 


مادرش که خود اهل روستای اندیکلای بابل است و 26ماه منتظر آزادی و بازگشت شوهرش از زندان های رژیم بعث عراق، از موفقیت تنها فرزندش خوشحال است و جالب اینجاست که رسیدن به درجات والای انسانیت و وجدان پاک را، بسیار مهمتر از دست یابی به مدارج علمی و تخصصی فرزندش می داند. او به پشتکار فرزندش بسیار باور دارد و می داند که به آرزوهایش می رسد.


هدیه سادات نقش پدر و مادرش را در راستای رسیدن به این موفقیت که شاید آرزوی هر دانش آموزی باشد که به  مدرسه ی تیزهوشان راه یابد، بسیار مهم می داند و قدردان آنهاست.فعلا" تصمیمی برای انتخاب شغل آینده اش نگرفته است.

لازم به یادآوری اینکه با توجه به جانبازی پدرش ، برای شرکت در این آزمون سهمیه ای به نام فرزندان ایثارگر وجود ندارد و همه دانش آموزان برابر هستند.

 

 

ضمن تبریک این موفقیت به هدیه سادات حسینی ایمنی این دختر نوجوان روستای مان

امیدواریم در راستای رسیدن به اهدافش سربلندتر باشد

و شاهد موفقیت های بیشتر ایشان در عرصه های مختلف باشیم.


این موفقیت را به پدر و مادرش که عاشقانه در تعلیم و تربیتش کوشا هستند، شاد باش می گوئیم.

 

 

 

 

عکس: کیانا امینی ایمن آبادی

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20