*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

خرید توافقی برنج از کشاورزان از ۲۰ مرداد

 


از ۲۰ مرداد ماه در ۸ مرکز خرید برنج کشت شده توسط کشاورزان با نرخ‌های مصوب خریداری می‌شود.


مدیرکل خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: طبق دستورالعملی که به استان‌های گیلان و مازندران ابلاغ کرده‌ایم از ۲۰ مرداد ماه در ۸ مرکز خریدبرنج کشت شده توسط کشاورزان این دو استان با نرخ‌های مصوب خریداری می‌شود.

سید مومن نیافر در گفتگو با فارس، از اجرای سیاست خرید توافقی برنج در سال۹۷خبر داد و گفت: برای حمایت از برنج داخلی طبق دستورالعملی که تهیه شده قرار است تا برنج دو استان گیلان و مازندران به صورت توافقی از کشاورزان خریداری شود.

وی در مورد جزئیات و نحوه خرید برنج از کشاورزان گفت: یکی از نکاتی که برآن تاکید داریم این است که برنج به صورت مستقیم از خود کشاورز خریداری می‌شود نه از واسطه‌ها که هر کشاورزی طبق معرفی‌نامه‌ای که از جهاد کشاورزی منطقه خود دارد بر اساس سطح زیر کشت می‌تواند برنج خود را به یکی از مراکزخرید مشخص شده تحویل دهد.

مدیرکل خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران از جانمایی ۴ مرکز خرید در استان مازندران و ۴ مرکز خرید در استان گیلان خبر داد وگفت: در صورت استقبال کشاورزان تعداد مراکز خرید برنج افزایش می‌یابد.

نیافر در مورد نرخ مصوب خرید توافقی برنج از کشاورزان گفت: با محاسبه ۸درصد شکستگی هر کیلوگرم برنج شیرودی ۸ هزار و ۸۶۰ تومان، برنج ندا و نعمت ۵هزار و ۲۳۸ تومان و برنج هاشمی و طارم محلی ۹ هزار و ۸۲۸ تومان خریداری می‌شود.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20