*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

وصيت نامه شهيد سيد محمود حسيني ايمني

 

بسمه رب الشّهدا والصّدیقین

«و لا تحسبن الّذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا " عند ربهم یرزقون» .

«شهید قلب تاریخ است و شاهد بر گونه تاریخ و شهید نظر می کند به وجه الله»

با درود و سلام بر یگانه منجی عالم بشریت و انسانیت مهدی موعود ( عج ) آ ن فرزند راستین مکتب توحید و شهادت و با درود و سلام بر امام بزرگوار آ ن فرزند راستین مکتب حق و با سلام بر شما خانواده های شهدا و ملت سلحشور ایران.

 

تاریخ باز تکرار شد و تکرار آن از طریق خواندن یعنی تئوری به مرحله عمل در آمد و حکومت طاغوتیان بصورت امپریالیسم کنونی شرق وغرب و ابوجهل ها در لباس صدامیان و در پناه مذهب باز ظاهر شدند. اما ابوذرها و سلمانها و بلال ها و .... در جوار رهبر زمان ساکت نخواهند نشست تا افرادی همچون صدام برای آنها (ابوذرها) آیه کنز بخوانند و در این مراحل ایران اسلامی رشد می کنند و حکومت ابر قدرتها به تزلزل و توطعه ها آغاز.

 

  بی تردید جنگ تحمیلی را می توان بارزترین و عمده ترین توطئه استکبار جهانی بر علیه انقلاب اسلامی دانست.

 

زمانی که در شهریور پنجاه و نه تهاجم وسیع رژیم بعثی عراق علیه ایران اسلامی آغاز شد بعثیون کافر و سربازان فریب خورده رژیم وابسته عراق سرمست از باده جاهلانه قومیت و مغرور از تلقینات احمقانه صدامی تانک هایشان را از مرزهای بی حفاظ گذرانده و مناطق وسیعی از میهن اسلامی را اشغال نمودند.

آن زمان بسیاری تصور می نمودند که بزودی جمهوری اسلامی از پای در آمده و سر انجام حماسه بزرگ عصر تسلیم خواهد شد، اما انقلاب را یارای دیگری است که همیشه در فرازهای حساس تاریخ آن بیاری این ملت مظلوم بر آمده است و اینچنین بود که با همت امت دلاور و کاروان پر بار شهیدانمان و استقامت رهبری امام عزیزمان هجوم دشمن کافر بر جای میخکوب شد و سیل خون ایثارگران اسلام، راه را بر یورش قبیله جلادان بر بست و این چنین بود که آنروزهای سخت گذشت و سرانجام زمان پیروزی و ظفر فرا رسید و کربلای حسینی نمایان.

 

 سلام علیکم پدر مهربانم، چگونه بگویم که خودت برای من انقلاب ناطقی پس چه بهتر عرض کنم که همچون حسین(ع) فرزند خویش علی اکبر را به میدان فرستاد، شاد و خوشحال باش و فرزند حقیرت را ببخش و پیروزی رزمندگان را از خدای منان تقاضا کن.

 

 سلام علیکم مادر، گر چه فرزند، عزیز است، ولی مکتب توحید عزیزتر از فرزند می باشد و اگر شهید شدم مرا حلال کن و از بابت شهادت پیش دشمنان محکم و استوار باش تا استواریت باعث فنا و نابودی آنان گردد.

 

 سلام علیکم برادران، از نیروی جوانیتان برای اعتلای حق استفاده کنید و ادامه دهنده راه شهیدان باشید و پدر و مادرم را تنها مگذارید چون آنان به منزله قلب من می باشند، پس چه بهتر آزرده خاطر نشوند.

 

و اما خواهرانم، سلام علیکم، هر انقلاب و پیروزی دو چیز می خواهد یکی خون و دیگری پیام؛ خون از من که البته حفظ حجابت مهمتر از خون من و پیام از تو ؛ و شما هم زینب وار این رسالت را بر دوش دارید و باید همان را انجام دهید چون بدون پیام؛ خونی وجود نخواهد داشت.

 

سلام بر برادران انجمن اسلامی و بسیج، خواهشمندم جز از اسلام از چیز دیگری تبعیت نکنید و اتحاد خود را مستحکمتر کنید چون دشمنان هر لحظه در فکر از بین بردن این استحکام می باشند و راحت نخواهند نشست. در خاتمه از کلیه عزیزان تقاضای عفو می خواهم.

 

 «اللهم یا فارج اللهم و منفس الغم و مذهب الاحزان ومجیب الدعوة المضطرین یا رحمان الدنیا والاخره و رحیمهما انت و رحمتی و رحمن کل شی فارحمنی رحمه تغثینی بها عن رحمه من سواک و تقضی بها عنی الدین.»

بار خدایا ای گشاینده گره اندوه و زداینده غمها و برنده غصه ها و ای بر آورنده دعاهای بیچارگان؛ ای خدای بخشاینده در دنیا و آخرت ؛ و ای خدای مهربان جهان ؛ تو خداوند بخشاینده من و بخشاینده هر چیزی ؛ رحم کن بر من رحمتی که بی نیازم کنی بدان از رحم غیر از خودت و ادا کن بدان دینم را .

«والســـــــــلام علی مــن اتبــــــع الهـــــــــــدای»

خــــدایـــاخــــدایـــا تا انقـــــلاب مهــــــــدی(عج ) خمینــــــــــــی را نگهــــــــــــــدار                            

مـــــــــر گ بـــــــــــر امپـــر یالییســـــــــــــــم

 

« سید محمود حسینی ایمنی»

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20