*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

حاجیه خانم سیده بنی حسینی درگذشت.

 

 همه از خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت.(سوره بقره/۱۵۶)

 

همانا بندگان را  به چيزى از قبيل ترس، گرسنگى، كاهشى در اموال، محصولات و جان ها مى ‏آزماييم، و مژده از آنِ كساني است كه صبر پيشه مي كنند.  (سوره بقره/155)

ساعتی پیش حاجیه خانم سیده بنی حسینی ایمنی همسر زنده یاد حاج خلیل، امروز پنجشنبه 4مردادماه 1397، پس از حدود دو ماه بیماری در منزلش درگذشت.

این مادر  زحمتکش روستا که مدتی بود به بیماری آلزایمر دچار شده بود به مرور زمان شرایط سخت تری پیدا می کند و مدتی بعد سکته خفیف مغزی می کند و از ناحیه یک دست دچار آسیب جدی می شود. ایشان بعد از این حادثه در بیمارستان روحانی بابل به مدت نزدیک به دو ماه بستری می شود و تحت درمان قرار می گیرد. اما طی این مدت شرایطش وخیم تر می شود و پزشکان از درمانش ابراز نا امیدی می کنند.
ایشان به خانه منتقل می شود و توسط فرزندانش به نوبت و هفته ای نگهداری می شود. اشتهای غذا خوردن روز به روز کمتر و در نهایت بدنش ضعیف می شود و صبح امروز پس از حضور اورژانس 115 ، وفات ایشان اعلام می گردد.

پیکر پاک این مادر گرامی روستا، در منزلش شستشو و کفن می شود و  هم اکنون در حال تشییع شدن توسط اهالی در روستای ایمن آباد می باشد که در آرامگاه روستا به خاک سپرده  می شود.



درگذشت این مادر زحمتکش روستا را ، از سوی اهالی روستا، به خانواده محترم حسینی بویژه فرزندانش تسلیت می گوئیم و امیدواریم خداوند ایشان و همسرش حاج سید خلیل حسینی را غریق رحمت بی منتهای خودش گرداند و به فرزندانش که با احترام از مادرشان نگهداری می کردند طول عمر باعزت تر عنایت فرماید و به کسب و کارشان برکت بیشتر.



مراسم سنتی مجمعه شام فرداشب(جمعه 5 مردادماه) در مسجد صاحب الزمان ایمن آباد برگزار می شود.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20