*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

افزايش کتابخانه هاي سيار روستايي در مازندران


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: کتابخانه های سیار روستایی این استان به 5 واحد افزایش خواهد یافت.

 

محمد علی یزدان شناس با اشاره به اینکه گسترش عدالت محوری با هدف ارایه خدمات مطلوب به همه کودکان مازندران اولویت این نهاد فرهنگی است، از راه اندازی کتابخانه های سیار روستایی در دیگر مناطق محروم این استان خبر داد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با بیان اینکه 4 واحد سیار کتابخانه ای روستایی در شهرستان های بندپی شرقی، فریدونکنار، نکا و میاندرود مشغول فعالیت هستند به راه اندازی یک واحد سیار کتابخانه ای دیگر درشیرگاه سوادکوه شمالی اشاره کرد و افزود: هر یک از این واحد های سیار، به کودکان و دانش آموزان 20 روستا خدمات ارائه داده و در تلاش هستیم همه کودکان این استان از امکانات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برخوردار شوند.

یزدان شناس با اشاره به رویکرد و توجه اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران امسال به فرهنگ بومی و محلی به ویژه زبان مازندرانی گفت: برگزاری جشنواره قصه گویی با حضور پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها در کنار کودکان نوجوانان و مربیان و همچنین جشنواره پویانمایی با موضوع محیط زیست و حقوق شهروندی را از مهم ترین برنامه های دستیابی به این اهداف دانست.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اشاره به اینکه بیش از 40 فعالیت فرهنگی و تربیتی در 31 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان اجرا می‌شود افزود: اعتبار خرید کامیونت سیار با کمک استاندار تامین شده و با خریداری آن، گروه‌ های نمایشی این استان به صورت سیار، در روستاهای مازندران برنامه اجرا خواهند کرد.



منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20