*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

وصيت نامه شهيد سيد باقر هاشمي كرويي

 

 

خداي تبارك و تعالي اين فرصت را به ما بدهد كه در راه او شهيد بشويم.(امام خميني)

السلام عليك يا ابا عبداله،  السلام عليك يا ابن رسول اله  السلام عليكم من جمعا" سلام اله ابدا مابقيت و بقي اليل و النهار.

 

سلام به ارواح طيبه گلگون كفنان تاريخ. شهدايي كه در راه حق جان باختند و حماسه ها آفريدند.  عاشقاني كه براي وصال به معبود تن خالي را رها كردند و پركشيدند. انسانهايي كه به دنيا با تمام ظواهر فريبنده اش پشت پا زدند و رفتند. به دنيايي كه در حقيقت تنها موضع و جايگاه عصيان و نافرماني خداست.

 

آري آنها كه از زندگي پست دنيوي بريدند و فقط رضاي حق را در نظر گرفتند و بر ما گنهكاران پيشي گرفتند و به ملكوت اعلا پيوستند، آنهايي كه پاداششان بهشت است و در جوار آقا و مولايمان ابا عبداله به سر مي برند.

 

سلام به خانواده هاي عزيز و محترم شهدا كه ميوه دلشان را براي رضاي خدا تقديم كردند و به راستي امانتي كه خدا به آنها سپرده بود به صاحبش برگرداندند.(انا لله وانا اليه راجعون) خدايا اينان را از صابران قرار بده.

 

 سلام بر منتظران لقاءاله، آنهايي كه براي پيوستن به معبود لحظه شماري مي كنند، سنگرنشينان و شاگردان مكتب سرخ حسيني و دست پروردگان مكتب خميني اند.

 

در پايان چند جمله اي هم خطاب به خانواده عزيزم و دوستان و اقوام عرض مي كنم.

 

سلام گرمم به پدر و مادر عزيزم ،خواهران و برادران، دوستان و اقوام و خويشانم.

پدر و مادر عزيز، مي بخشيد كه فرزند خوبي براي شما نبودم و حقي كه بر گردنم داشتيد ادا نكردم .

 

شما اي خواهران و برادران و دوستانم معذرت مي خواهم از اينكه برادر خوبي برايتان نبودم. از همه كساني كه به نحوي بر گردنم حقي دارند تقاضاي بخشش و التماس دعاي مخصوص دارم .

 

پدر و مادر عزيزم سعي كنيد زياد بي تابي نكنيد صابر باشيد تا اجرتان ضايع نگردد. اين را بايد بپذيريم كه روزي بايد اين دنياي فاني را رها كنيم پس چه بهتر كه در راه خدا كشته شويم.

 

مادر جان هرگاه خواستي گريه كني به ياد ابا عبداله گريه كن و گريه ات براي خدا باشد. خواهرم هر وقت خواستي به يادم گريه كني به زينب بنگر و به تنهايي زينب گريه كن. گريه ات گريه سازنده باشد به ياد خدا باشد.

 

پدر، مادر، برادر و خواهر  اگر صابر باشيد بر مصيبتها، غمها و  ناملايمات زندگي، مطمئن باشيد اجري عظيم پيشگاه خداوند داريد. در انتظارتانم.

 

اگر با خدا باشيد براي خدا صبر كنيد براي رضاي خدا گريه كني، هر عملتان براي رضاي خدا باشد.

 

1364/11/25

 

 

 

اصل وصيتنامه شهيد سيد باقر هاشمي كرويي

تايپ شده توسط خود شهيد

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20