*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

شرط بهره مندی کشاورزان از برق رایگان؟

کشاورزان در صورت همکاری با وزارت نیرو از برق رایگان بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: با توجه به نیاز وزارت نیرو به مشارکت مشترکین بخش کشاورزی، مشوق های ویژه ای برای این مشترکین در نظر گرفته شده است و کشاورزان محترم در صورت همکاری از مزایای برق رایگان و مشوق های دوران همکاری بهره مند می شوند.

 

به گزارش دهقان نیوز به نقل از ایلنا، هیوا لهونیان افزود: بر اساس بخشنامه وزارت نیرو کشاورزان محترم در صورت عقد قراداد با شرکت های توزیع نیروی برق استانها در ساعات اوج مصرف برق یعنی بازه های زمانی ازساعت ۱۲ الی ۱۶ و یا ۲۰ الی ۲۴ پمپاژهای برقی چاه های خود را از مدار خارج کنند از مزایای برق رایگان در طول دوره همکاری بهره مند خواهند شد.

 

وی افزود: وزارت نیرو علاوه بر مزایای برق رایگان، پاداش های نقدی طول دوره همکاری را نیز مصوب کرده است که به مشترکین کشاورزی همکار پرداخت خواهد کرد.

 

لهونیان تأکید کرد: تعداد مشترکین کشاورزی برق استان حدود ۹۵۰۰ مشترک است و ۲۵ درصد از برق استان در ساعات اوج مصرف در این بخش مصرف می شود.

 

وی با بیان اینکه مشترکین کشاورزی حدود ۸۰الی ۹۰ مگاوات از مصرف زمان پیک را به خود اختصاص می دهند، یادآور شد: در صورت همکاری این مشترکین می توان به کاهش مصرف استان در این ساعات امیدوار بود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه تصریح کرد: سال گذشته با فراخوان همکاری کشاورزان حدود ۲۹۰مشترک کشاورزی با شرکت توزیع برق استان همکاری داشته اند و با مشارکت در رعایت موارد ذکر شده در قرارداد، حدود ۷ مگاوات از پیک مصرف در ساعات اوج در سال گذشته کاهش یافت.

 

وی یادآور شد: با توجه به همکاری این مشترکین حدود ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در قبال بخشودگی و یا پاداش دوره همکاری به کشاورزان همکار در سال گذشته پرداخت شده است.

 

وی در پایان اظهار داشت: امسال وزارت نیرو با انتخابی نمودن بازه زمانی ساعات پیک شب و روز برای کشاورزان، شرایط بهتری برای همکاری فراهم کرده است و امیدواریم کشاورزان، با استفاده از این موفقیت هم با شرکت برق همکاری کنند و هم از مزایای در نظر گرفته شده بیشتر استفاده کنند.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20