*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

طرح های تا ۵۰ میلیون تومان نیازی به آورده اولیه ندارد.

 
معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری گفت: طرحهای اشتغال روستایی تا ۵۰ میلیون تومان، برای دریافت تسهیلات نیاز به آورده اولیه ندارد.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از تسنیم، سید ابوالفضل رضوی با بیان اینکه برای توسعه اشتغال در روستاها و مناطق محروم تاکنون ۲۰۰۰ میلیارد تومان قرارداد پرداخت تسهیلات منعقد شده است گفت: نرخ سود بانکی برای مناطق محروم ۴، مناطق روستایی ۶ و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر ۸ درصد تعیین شده است.

وی افزود: به طور متوسط برای ایجاد هر یک شغل ۴۶میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

رضوی با اشاره به اینکه ارائه دهنده طرح برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی بالای ۱۰۰ میلیون تومان باید حداقل ۲۰ درصد مبلغ تسهیلات، آورده اولیه داشته باشد افزود: شرکت های دانش بنیان از ۵ درصد معافیت آورده اولیه برخوردار هستند و باید حداقل ۱۵ درصد مبلغ تسهیلات آورده اولیه داشته باشند. همچنین برای شرکت های دانش بنیانی که سهامداری از فرزندان روستایی دارای مدرک کارشناسی داشته باشند یک درصد نرخ کارمزد بانکی کمتر می شود.

او همچنین با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی از ۵ میلیون تا ۱۵میلیارد تومان گفت: طرح های تا ۵۰ میلیون تومان نیازی به آورده اولیه ندارد.

 
وی افزود: تمامی طرحها در مناطق محروم ۱۰ سال و در روستاها ۵ سال از معافیت ۱۰۰ درصدی مالیات برخوردار می شوند.


 
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با گلایه از رفتار کارکنان برخی بانکها در شهرستان ها با متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال روستایی گفت: بخشدارها، دهیارها و روستائیان در صورت مشاهده برخورد نامناسب با شماره ۶۶۴۶۳۳۲۷ تماس بگیرند.


 


 

منع: روستا نیوز

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20