*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

وصيت نامه شهيد رمضان كريمي ايمني

 

بسمه تعالي

 

وصيت نامه رمضان كريمي

مورخ  1363/8/22

 

اول سلام من بر ولي عصر امام زمان(عج)، سلام بر نايب بر حقش امام خميني، بت شكن زمان. سلام بر تمام شهيدان و رزمندگان راه حق عليه باطل.

 

از حمايت امام خميني دست بر نداريد. اگر چه دنيا زيبا و دوست داشتني است و دنيا آدم را به طرف خودش مي كشد، اما خانه آخرت خيلي از دنيا زيباتر است. اگر مال دنيا را آخر كار بايد گذاشت و رفت پس چرا آنرا در راه خدا انفاق نكنيم و اگر اين بدن هاي ما ساخته شده است كه آخر كار از بين برود پس چرا در راه خدا با شمشير قطعه قطعه نشود و من  زندگي مادي را رها كرده ام.

 

چند سفارش دارم كه ذكر مي نمايم درباره شهادت:

 

شهادت فيض بزرگي است كه نصيب هركس نمي شود و فقط اولياء الله هستند كه به اين فيض نايل مي شوند و شهيد نزد خداوند مقام والا دارد و از همه به خدا نزديكتر است.

 

در اينجا خواهش از زن و فرزندانم و خواهران و برادران و دوستان و رفيقان و آشنايان دارم. از شما مي خواهم كه از مسير خداوند عالم يعني اسلام و اخلاق و آداب اسلامي يك لحظه دور نشويد. در كارهايتان ريا و خود نمايي نكنيد و تقواي خدا پيشه كنيد و اعمالتان را براي رضاي خدا انجام دهيد و بس.

 

از شما مي خواهم هيچوقت دست از اين رهبر بزرگ، اين نائب امام زمان(عج)، اماممان خميني كبير برنداريد و اگر از خط اين اما م بزرگ خارج شويد بدانيد كه يقينا" خون شهيدان انقلاب و جنگ تحميلي را پايمال كرده ايد.

 

اين است وصيتنامه شهيد رمضان كريمي

 

خدايا خدايا تا انقلاب مهدي، حتي كنار مهدي، خميني را نگهدار  جنگ جنگ تا پيروزي.

 

امام صادق (ع) مي فرمايد: تمام خير در شمشير و زير شمشير و در سايه شمشير مي باشد.

 

سفارش من اينست دست از نماز جمعه نكشيد. برويد نماز را برپا كنيد.

 

نايب امام را دعا كنيد.

 

اين وصيتنامه پيش شما بماند.

 

جسمم را به امامزاده ابراهيم ببريد.

 

وسلام

رمضان كريمي

1363/8/22

 

 

 

 

كپي وصيت نامه شهيد رمضان كريمي

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20