*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

روستائیان ۳ ماهه تا ۳۰۰ میلیون تومان وام می‎گیرند

 

 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: بروکراسی مسیر اشتغال روستایی بسیار کاهش یافته و فرد متقاضی ظرف ۲.۵ تا ۳ ماه می تواند برای اشتغال پایدار تسهیلات لازم دریافت کند.

 

به گزارش دهقان نیوز، سید ابوالفضل رضوی گفت: پارسال ۱۶۱ هزار شغل روستایی ایجاد کردیم اما امسال مطمئنیم که آمار اشتغال به ۳۰۰ هزار خواهد رسید.

 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری افزود: در مشاغل نوآورانه و جدید مثل کشت گلخانه ای تا ۳۰۰ میلیون تومان و حتی بیشتر هم سرانه اشتغال پرداخت می شود.

 

رضوی گفت: طبق قانون برنامه ششم سالانه باید ۳۸۴ هزار شغل ایجاد کنیم که برای این میزان اشتغال به ۱۹ هزار میلیارد تومان باید اختصاص یابد.

 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری افزود: بدون مشارکت مردمی هیچ کاری موفقیت آمیز نخواهد بود و در زمینه اشتغال پایدار روستایی هم نیاز به مشارکت مردم و فرهنگ سازی داریم.

 

رضوی گفت: برای هر روستا متناسب با شرایط و پتانسیل خودش رسته شغلی ایجاد کرده ایم.

 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری افزود: در ایجاد اشتغال روستایی به دنبال ایجاد شغل پایدار و افزایش ثروت ملی هستیم از اینرو به رسته هایی پرداخته ایم که سوددهی و نوآوری داشته باشیم.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20