*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

وصيت نامه شهيد رمضان قرباني ايمني

 

 

بسم الله الرحمن الرحيم

ولا تحسبن الذين قتلو في سبيل اله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون

 

ملتي كه شهادت را سعادت مي داند پيروز است.  امام خميني

 

مادرم، پدرم، برادرانم و خواهران عزيزم، ديگر كاسه صبرم لبريز شده است و ديگر توان ديدن جسم هاي پاره پاره شده اي كه در هواي آزاد و گرم و سرد باقي مانده اند را ندارم و خود را آماده جهاد با كفاران كردم و به نداي خونبار( هل من ناصر ينصرني) امام حسين (ع) را لبيك گفتم و بيامدم تا حرف هايم را در محفل هاي مذهبي به عمل برسانم، خون پاكم را اگر خداوند بزرگ قبول كند در راهش نثار كنم.

 

 از خداوند عزوجل مي خواهم كه تمام مستضعفين جهان را از قيد بند مستكبرين جهان نجات دهد و تمام مسلمانان را از شر خواهش هاي نفساني و شيطاني نجاتشان دهد انشاء اله.

 

مادر عزيزم سلام، اميدوارم سلام فرزند خود را بپذيري و هيچگونه از شهيد شدن فرزند خود ناراحت نباشيد و از طرف خداوند اجر شما را خواستارم.

 

و شما مادرم مرا زينب وار در ميدان نبرد با كفاران بعثي فرستاديد تا آنها بر عليه اسلام مان قيام نكنند و به اسلام مان لطمه نزنند و به آنها مي خواهيم بفهمانيم  كه اين مكتب انسانساز (اسلام) است ما را به اين راه وا مي دارد.

 

سلام به پدر بزرگوارم، اميدوارم سلام فرزندتان را بپذيري و هرگونه ناراحتي به سر شما آوردم مرا ببخشيد و از طرف خداوند متعال اجر شما را خواستارم. 

 

سلام خواهر عزيزم، اميدوارم سلام مرا بپذيري، كاري براي من كردي اميدوارم خداوند متعال اجرش را به شما را داده باشد. و اي خواهرم از شما مي خواهم مانند زينب، تبليغات اسلامي را در ده و شهرمان  گسترش دهيد و خواهر! شما بايد آنطور كه زينب تبليغ كرد بعد از شهادت حسين(ع) مثل آن تبليغ كني و قدرت اسلام عزيزمان را بايد به جهانيان و منافقان نشان دهي و روز به روز  طرفداران دين اسلام ما زياد و زيادتر شوند و چشم دشمنان دين اسلام مان كور گردد و خواهر عزيزم يك وصيت دارم كه حجاب تو از خون سرخ من كوبنده تر و بهتر است.

 

سلام برادران عزيزم، اميدوارم سلام برادرتان را بپذيريد اي نور چشم من اي فرزندان اسلام و خميني. برادران عزيزم من با خون سرخم  براي شما ثابت كردم كه اسلام مكتب آزادي و شهادت مي باشد و در دنبالش فتح و پيروزي مستضعفين است بر استكبار جهاني. و اي برادران عزيزم بر شما وصيت مي كنم كه پدر و مادر و خواهر عزيزمان را آنگونه داشته باشيد كه آنها احساس غربت و تنهايي نكنند و اين را بدانيد كه خداوند بزرگ ياور تمام بي كسان است و برادران راهي را انتخاب كنند كه راه خدا و اسلام و ائمه طاهرين يعني صراط مستقيم باشد هميشه از خدا بخواهيد كه شمارا جزو افراد ظالمين قرار ندهد.

به اميد رسيدن در راه الله.

 

به اميد پيروزي همه مستضعفين جهان

خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار

والسلام  روز دوشنبه

ديماه   1360/10/14

رمضان قرباني

 

 

 

 

 

 

 

            كپي وصيت نامه شهيد رمضان قرباني ايمني

 

 

                    

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20