*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

ارسال پيام تبريك نهادهاي اجرايي روستا، به مناسبت سال نو

 

با توجه به فعاليت هايي كه از سوي نهادهاي اجرايي روستا، در بخش هاي مختلف به عنوان مجريان و نمايندگان قانوني نهادهاي دولتي در طول سال صورت مي گيرد، به مناسبت فرارسيدن سال نو، ضمن قدرداني از زحمات اين عزيزان در سالي كه گذشت، پيام هاي نوروزي آنان را به آگاهي شما مي رسانيم.

 

 

 

 

 

 

 

حاج سيدنقي حسيني ايمني،فرمانده محترم پايگاه مقاومت بسيج شهيد قرباني روستاي ايمن آباد و كروكلا

 

بسم اله الرحمن الرحيم

سلام علیکم اهالی محترم روستای ایمن آباد وکروکلا.

فرارسیدن سال نو خورشیدی را به شما عزیزان و بزرگواران بخصوص خانواده محترم شهیدان و رهبر معظم انقلاب تبریک و تهنیت عرض می نمایم.چ

انشااله سال خوب، خوش و با سلامتی و صحت و با برکت، زیر سایه امام زمان(عج) را آغاز نمایید.

خداوند متعال به خانواده های داغدار عزیز ازدست داده صبر و اجر عنایت فرماید و روح رفته گان را شاد و با اولیا خود محشور نماید.

انشااله امسال هم مثل گذشته در کنار یکدیگر زندگی جدیدی را همراه با مشورت و سازندگی بهتر روستایمان، تلاش و کوشش نماییم. منتظر نظرات خوب شما می باشیم.

با اميد به ظهور حضرت ولي عصر(عج).

والسلام عليكم و رحمة اله و بركاتة

 

 

 

 

 

 

  سيد نقی حسینی ایمنی، دهیار محترم روستاي ايمن آباد

 بسم اللَّه  الرّحمن  الرّحيم
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

با فرا رسیدن سال نو و بهار، انسان ها از نعمت های فراوانی برخوردار می شوند که به این جهت جشن عید نوروز برگزار می کنند و در برابر حصول این انعام به یکدیگر تبریک می گویند. یعنی آرزوی تداوم و تزاید انعام الهی برای یکدیگر. در این میان نعمت بیداری و بصیرت، سرآمد همه انعام الهی است که با بیدار شدن طبیعت ما نیز از خداوند منان آنرا مسئلت می نماییم.

بار دیگر نوروز با تمام زیبایی هاش فرا می رسد، بار دیگر ایام سرخوشی و سرسبزی می آید و بار دیگر طبیعت رخ می نماید و جلوه ای از آفرینش و جلال الهی آشکار می گردد. سالی که گذشت با تمام خوبی ها و بدی ها هر آنچه که بود برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد و برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد.

لذا ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو بر خود لازم می دانم از مشارکت و همکاری صمیمانه اهالی محترم روستای ایمن آباد تقدیر و تشکر به عمل آورم و امید آن دارم در سال جدید نیز راه پر افتخار خدمتگزاری به مردم شریف و قدرشناس زادگاهم را با اتکا به الطاف بیکران الهی و با همکاری اهالی محترم و اعضای محترم شورای اسلامی روستایم سپری نمایم.

 

 

 

 

 

 سيد زمان هاشمی کرویی دهیار محترم روستای پایین کروکلا

 

به نام خدا. با سلام خدمت اهالی خون گرم روستای ایمن آباد و کروکلا.

پروردگارا

یک سال خوش‌‌، یک سال زیبا، یک سال قشنگ و یک سال با خبر خوش، برای تمام دوستان و اهالی روستا آرزو مندم.

 ‌

 

 

 

 

 

 

 مهدی بابایی دهيار محترم روستاي بالاكروكلا (قاضي محله)

 

گشت گرداگرد مهر تابناک، ایران زمین
روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین
ای تو یزدان، ای تو گرداننده مهر وسپهر
برترینش کن برایم این زمان و این زمین
فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم را بر اهالی محترم روستاهای ایمن آباد و کروکلا(بالا و پایین) تبریک عرض نموده و در پرتو الطاف بیکران خداوندی، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندم.

بنده از طرف خودم و اهالی محترم روستای بالاکروکلا با خانواده ها و بازماندگان عزیزان تازه سفر کرده ی سه روستا هم، ابراز همدردی کرده و برای آن عزیزان، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان آنان نیز صبر و سلامتی را آرزومندم.

در پایان چهار دعای برتر لحظه تحویل سال را تقدیم همه بزرگواران می کنم:
اول دعا برای ظهور آن بی مثال، دوم تمام ملت بی ضرر و بی ملال، سوم رسیدن ما به قله‌های كمال، چهارم تمام جیب‌ها پر از پول، اما حلال.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20