*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

یک ایمن آبادی، بهترین فروشنده ی شرکت بزرگ لبنی کاله

موفقیت اهالی روستایم در عرصه های مختلف از هر جنس و سنی، با هر عقیده و تفکری، همانگونه که اهالی روستایم  را شاد می کند، نشاط والایی به من می بخشد.

بویژه عزیزانی که با دستان خالی و با مشکلات و بحران های فراوان عاطفی و مالی به این موفقیت دست می یابند.

 

کسانی که تا دیروز با از دست دادن عزیزانشان، افرادی چون امثال بنده، هیچگاه به سراغشان نرفتیم و جویای آب وُ نان که چه عرض کنم، بلکه جویای حالشان نشدیم حتی نشستن پای درد دلشان بدون حتی یک ریال هزینه!!  و این جای بس تاسف دارد.

 

با خواندن آیات وُ روایات وُ خدا بزرگ است وُ پدرو مادرت را خدا بایمرزد و و و تا برسیم به اشعار حافظ وُ مولانا وُ سعدی در تکرار "بنی آدم اعضای یکدیگرند... "  در گوشش،  گوش فلک را پر کردیم ، دریغ از  ارزنی عمل.

 

 

سیدمهدی حسینی ایمنی فرزند داود، متولد ۱۶مرداد ۱۳۶۳، فوق دیپلم مکانیک،

متولد و ساکن روستای ایمن آباد است.

 

از سال ۱۳۹۳در شرکت بین المللی لبنیِ کاله مشغول به کار می شود. ایشان در طرح  انتخاب بهترین فروشنده ی این شرکت بزرگ جهانی، که از ۱۰دی ۱۳۹۶تا ۱۰اسفند ۹۶به مدت ۳ماه و به دستور  آقای غلامعلی سلیمانی مدیرعامل و بنیانگذار شرکت بزرگ و بین المللی کاله برگزار شد با ۷۴۰درصد و با اختلاف ۱۳۴درصدی نسبت  به نفر دوم به عنوان نفر اول فروش و بهترین فروشنده شرکت کاله  انتخاب می شود و این مهم را  از پشتکار خودش و  نگاه ویژه خدا می داند.

 

او که در خانواد های مذهبی و با بحران اقتصادی رشد می کند، با از دست دادن پدر و مادرش در کمتر از دوسال (در سن  10 و 11 سالگی) بحران جدی اش در زندگی آغاز می گردد.

او مبارز قدرتمندیست، مبارزه با فقر وُ تنهایی، مبارزه با بی کسی، بی پشتوانگی، بی پولی، بدون حتی یکصد متر زمین کشاورزی.

 

یادش نمی رود هفته ها و ماه هایی که با یک تخم مرغ خود را از گرسنگی رهایی می بخشد.

خدایش را بهترین پشتیبانش حس می کند و به امید او ، دست روی زانوی خودش می گذارد و بلند می شود.

 

یکسال اخیر با کسب تجربه و دانش در این زمینه، تلاشش مضاعف شد و توانست از میان هزاران نفر در بزرگترین شرکت لبنی ایران و خاورمیانه، لوح سپاس را از دست سلیمانی بزرگ، دریافت کند.

و شک نباید داشت که این ، سرآغاز موفقیتی بزرگ برای او خواهد بود.

 

بنیانگذار کاله وقتی به او می گوید: مثل اینکه  اهل آمل هستید؟ او با رد این جمله، نام روستایش را بر زبان می آورد و خود را متعلق به روستای ایمن آبادِ بابل می داند.

 

 

او این افتخار را که برایش بسیار ارزشمند است تقدیم به خانواده  و اهالی روستایش می کند و امیدوار است بتواند قدردان خانواده اش باشد.

 

 

 

به قلم: عسکری امینی ایمن آبادی

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20