*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

اخذ مجوز از دولت براي خريد مرکبات و برنج مازندران

 

استاندار مازندران با اعلام اینکه برای خرید مرکبات و برنج مازندران از دولت مجوزهای لازم اخذ شد، گفت: برخی واسطه‌ها با هوچی‌گری و بازارگرمی از فروش برنج به سازمان غله ممانعت کردند

 

محمد اسلامی عصر دیروز در مراسم شورای اداری  شهرستان آمل با اعلام اینکه میزان صادرات فعلی در مازندران بیش از 340 میلیون دلار در سال است، اظهار کرد: شهرستان آمل در این بین جایگاه خوبی داشته و بیش از 220 میلیون دلار از سهم صادرات را در اختیار دارد.

وی با اعلام ایجاد مشوق برای سرمایه گذاران طرح‌های صادرات محور در مازندران، افزود: در نظر داریم تا همکاری مازندران با کشورهای حاشیه دریای خزر و آسیای میانه و همچنین برخی کشورهای عربی تقویت یافته و توسعه داشته باشد.

استاندار مازندران با بیان شناسایی مشکلات و ایجاد برنامه‌های توسعه استان، تصریح کرد: در این بین هدف‌گذاری دقیق و بزرگی داریم که صادرات 3 میلیارد دلاری در سال یکی از این برنامه‌ها است هر چند در این بین گام نخست به خوبی برداشته شده است.

این مسؤول با اعلام اینکه برای خرید مرکبات و برنج مازندران از دولت مجوزهای لازم اخذ شد، بیان کرد: برخی واسطه‌ها با هوچی‌گری و بازارگرمی از فروش برنج به سازمان غله ممانعت کردند.

اسلامی با اعلام هموارسازی دولت برای خرید این موارد و کسب مجوز لازم، گفت: اجازه نمی‌دهم تا تسهیلات اشتغال روستاها نصیب شکارچی‌های پول‌های ارزان شود.

وی با اعلام اختصاص یک هزار میلیارد تومان تسهیلات ویژه برای توسعه اشتغال و تولیدات روستایی مازندران، ادامه داد: این تسهیلات برای در اختیار قرار گرفتن متقاضیان به بانک‌ها ابلاغ شد.

 

 

منبع: خبرگزاری فارس _ 24بهمن 1396

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20