*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

پيام امام جمعه لاله آباد و مسير راهپيمايي يوم الله 22بهمن1396

 

هر سال در روز 22 بهمن، مردم کشورمان برای بیعت مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ايران و رهبری، در راهپیمایی که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود، شرکت می کنند.

 

 

پيام حجت الاسلام شيخي عزيزي، امام جمعه ي محترم بخش لاله آباد به مناسبت اين روز بزرگ:

 

 بسم الله الرحمن الرحیم


مبدأ بسیاری از امورات عالم دارای رمز و رازی است که اجمالش به بشر رسیده است یکی از آن اسرار عدد چهل میباشد رسیدن موسی ع  پیامبر به الواح مقدس تورات پس از چهل شبانه روز مناجات در طور ، نزول قرآن و بعث نبی خاتم ص در سن چهل سالگی و نمونه های دیگر همه نشان از آن سر مکنون الهی دارد .


و اکنون انقلاب شکوهمنداسلامی ایران پس از تمام صدمات و فشارهای وارده از سوی بد خواهان آن، با طی طریق کردن از همه دشواری‌های مسیر به چهل سالگی رسیده است و این نوید دهنده فرخندگی و مبارکی آن است .


ملت رشید و بیدار این مرز وبوم با درک واقعیت نعمت انقلاب و زحمات متحمل شده جانثاران انقلاب در طول چهل سال، لحظه ای خود را از صحنه حمایت و دفاع و پشتیبانی از انقلاب فارغ ندید و غفلت نورزید ودر تمامی عرصه ها با حضور چشمگیر، چشم اجانبی که به این مهین چشم دوخته بودند خیره کرد.


مردم انقلابی و ولایتمدار خطه سبز علویان، مازندران همیشه سرافراز همراه با موج خورشان ایران اسلامی ، بلکه همانند هشت سال دفاع مقدس خط شکن جبهه دفاع از حریم انقلاب و ولایت و رهبری و ارزشها بودند که تقدیم بیش از ده هزارشهید انقلاب و دفاع مقدس و بیش از سی شهید مدافع حرم سند گویای این ادعاست.


همه مردم مازندران در جای جای این استان خاصه مردم شهرستان بابل و خاص الخاص مردم نجیب و یادگاران ۲۵۲ سرخ جامگان بخش لاله آباد در عمل به وصیت امام خوبیها ، خمینی کبیر (ره) و شهدای سرافراز ، بار دیگر در پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه و در اجرای  منویات امام و رهبری رهبر عظیم الشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی ، و حمایت بی دریغ از انقلاب اسلامی ، با حضور پر شکوه خود در روز یکشنبه ۲۲ بهمن به سیل خروشان ملت انقلابی خواهند پیوست و حماسه جاودان دیگری در تاریخ این کشوررقم  خواهندزد ،و با کسب رضایت امام زمان ( عج ) زمینه تثبیت و تحویل انقلاب و پرچم بدست آن حضرت را فراهم خواهد نمود.  ان شاءالله


من الله التوفیق و علیه التکلان
                                                

 محسن  شیخی عزیزی
امام جمعه بخش لاله آباد
۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۶ شمسی

 

 

 

لازم به ياد آوري اينكه اهالي روستايمان نيز در 2 مسیر راهپیمایی، صدای وحدت و همدلی خود را سر می دهند.


جهت آگاهی اهالي روستايمان ایمن آباد و کروکلا و عزيزاني كه در شهرستان بابل حضور دارند، از مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شهرستان بابل و شهر زرگرشهر(بخش لاله آباد)، زمان و مسير شروع راهپيمايي اعلام می شود:

 

 

 

شهرستان بابل:

میدان ولایت _ خیابان مدرس _ مخابرات استان مازندران

ساعت شروع: 10:00

 

 

 

بخش لاله‌آباد: 

از گلزار شهداء گمنام کارون به سمت مصلای جمعه

ساعت شروع: 10:30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20