*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

اقدامات اساسی پست‌بانک برای حمایت از تولید و اشتغال روستایی

 مدیرعامل پست‌بانک ایران گفت: این بانک اقدامات اساسی برای حمایت از تولید و اشتغال انجام داده و در تلاش است که در اجرای این مهم موفق عمل کند.

 

خسرو فرحی با اشاره به ماهیت پست‌بانک ایران به‌عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT و بزرگ‌ترین خرده‌بانکدار کشور گفت: تامین سرمایه در گردش حوزه‌های IT،ICT، دانش‌بنیان‌ها، کشاورزی، دامداری، منابع طبیعی، صنایع تبدیلی و تکمیلی و اعطای تسهیلات به طرح‌های دارای توجیه اقتصادی و اشتغال ‌روستایی از مهم‌ترین اقداماتی است که این بانک در راستای قانونحمایت از تولید، توسعه و اشتغال برمی‌دارد.

وی با اشاره به استقبال مشتریان و مسوولان باجه‌های بانکی از نرم‌افزار موبایلی سکه همراه پست‌بانک ایرانو رشد روزافزون تراکنش‌های آن بیان کرد: این نرم‌افزار کاربردی و رایگان موجب تسهیل در انجام عملیات بانکی مشتریان و ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک در روستاها شده و علاوه‌ بر آن درآمد باجه‌های بانکی را افزایش داده است. فرحی اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی و تطبیق فعالیت باجه‌های خدمات بانکی روستایی با استانداردهای آن بانک را نقطه عطفی برای ارتقای عملکرد باجه‌ها و تحقق منابع سپرده‌ای بانک دانست و گفت: این بانک بزرگ‌ترین خرده‌بانکدار کشور با تعامل و هم‌افزایی با دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه‌های روستایی است که توانسته با حمایت دولت و مجلس، حضور موثری در مناطق روستایی و کم‌برخوردار داشته باشد.

 

 

 

منبع: آبادی نیوز _ 20 دیماه 1396

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20