*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

معرفي نامه جهاد کشاورزي پيش شرط خريد توافقي برنج پرمحصول ازکشاورزان مازندران

 

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور گفت: خرید توافقی برنج پرمحصول از کشاورزان مازندران تنها با ارائه معرفی نامه از جهاد کشاورزی در مراکز خرید این شرکت انجام می شود.

 

خرید توافقی برنج پرمحصول ندا، نعمت و شیرودی از 13 دیماه 1396، در 2 شرکت بازرگانی دولتی در شهرهای بابل و نکا آغاز شده است .

سید محمد جعفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در این معرفی نامه اطلاعات مربوط به مقدار تولید ، رقم محصول و سطح زیر کشت درج می شود که پس از ارائه این معرفی نامه از سوی کشاورز ، تحویل و خرید برنج ها صورت می گیرد .


وی با تاکید بر اینکه هماهنگی های لازم با ادارات جهاد کشاورزی برای دادن معرفی نامه به کشاورزان شد ، ادامه داد : با اعمال این شیوه از عرضه و تحویل برنج های پرمحصول از سوی دلالان و واسطه ها به مراکز خرید جلوگیری می شود .


مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور همچنین گفت که شرکت وجه خرید برنج ها را نیز به حساب کشاورزان واریز می کند .


وی قیمت توافقی هر کیلو برنج شیرودی با هشت درصد شکستگی 5450 تومان و هرکیلو برنج های ندا و نعمت با شکستگی هشت درصدی 4850 تومان، اعلام کرد

 

به گفته جعفری مراکز خرید موظفند برنج ها با حداکثر شکستگی 15 درصد را خریداری بکنند و برنج ها بیش از هشت درصد شکستگی مشمول کسر قیمت می شوند .


وی اضافه کرد : کشاورزان مازندران می توانند تا 15 بهمن برنج های پرمحصول شیرودی ، ندا و نعمت خود را به مرکز خرید شهید میرزاپور نکا و انبار قند و شکر سابق بابل تحویل بدهند .


سطح زیر کشت برنج استان مازندران 230 هزار هکتار است .

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20