*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

پرداخت تسهیلات 6 هزار میلیارد تومانی به روستائیان تا پایان سال 96

علی ربیعی روز سه شنبه 12دی ماه 1396، در مرکز تولید شکر قرمز ریکنده شهرستان قائمشهر  از اختصاص 6 هزار میلیارد تومان تسهیلات دیگر به روستاها تا پایان سال آینده خبر داد و گفت که این مبالغ برای آنکه ایرادات کار گرفته شود، یکجا تحویل متقاضیان داده نمی شود.


وی سهم استان مازندران برای تسهیلات روستائی را 480 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت که این تسهیلات ارزان قیمت با بهره 4 تا 6 درصد و سرمایه درگردش با بهره 8 درصد در اختیار متقاضیان در روستا ها برای هر نوع تولید قرار می گیرد.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه پرداخت این تسهیلات درآمدزایی را تا سه برابر افزایش می دهد، گفت که در هر روستا متناسب با مزیت ها این وام پرداخت می شود.


ربیعی گفت که صندوق های کارآفرین امید و مشاغل روستائی جاهایی است که روستائیان می توانند با رفتن به آن مکان ها وام خود را دریافت کنند.


وی با اعلام اینکه هر روستا یک مزیتی دارد که براساس آن مزیت وام داده می شود ، افزود : سامانه این تسهیلات برای استانداری ها مشخص شده و منابع مالی در بانک ها تعیین شد و طرح ها در اختیار بخش ها و روستاها قرار می گیرد.


به گفته وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی طرح ها در بخش ها و روستاهای زیر 10 هزار نفر آماده است تا با دقت و سرعت بالا کار انجام شود.

 


منبع: ایرنا

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20