*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

از مهدی بابایی دهیار جدید بالاکروکلا بیشتر بداینم

 

با توجه به تغییر در دهیاری روستای بالاکروکلا، سه شنبه 23 آبان ماه 1396، طی حکمی از سوی آقای نقی مصطفی زاده گنجی، بخشدار لاله آباد، آقای مهدی بابایی (فرزند شیداله) را به عنوان سرپرست دهیاری روستای بالاکروکلا معرفی نمودند و از تلاش سیدمحمد هاشمی کرویی به پاس 10 سال خدمت، قدردانی نمودند.

بر این اساس گفتیم گذری داشته باشیم کوتاه بر زندگی دهیار جدید روستا.

 

  

 

 

گذری کوتاه بر زندگی مهدی بابایی دهیار جدید روستای بالاکروکلا:


متولد اول فروردین ماه سال 1360 در خانواده‌ای مذهبی و از نظر اقتصادی در سطح متوسط  است.  ایشان به عنوان آخرین فرزند خانواده ی شیداله بابایی، با یک برادر و  5خواهر می باشد.

دوران کودکی را در کنار اعضای خانواده در روستای بالاکروکلا سپری می کند و دوره تحصیلات ابتدایی را در دبستان روستای بالاکروکلا و راهنمایی را در مدرسه ی فیاض بخش ایمن آباد پشت سر می گذارد.

مهدی بابایی برای گذراندن دوره متوسطه به بابل می رود و در دبیرستان علی بن موسی الرضا(ع) بابل در رشته علوم تجربی ادامه تحصیل می دهد. در سال 1378 گواهی نامه دیپلم خود را دریافت می کند  و دوره پیش دانشگاهی را در  مدرسه دکتر حسابی بابل در سال 1379 پشت سر می گذارد.

ایشان با توجه به نمرات خوب در در دوران متوسطه متاسفانه موفق به قبولی در دانشگاه دولتی در همان سال نمی شود و  برای دریافت گواهی نامه کارت پایان خدمت راهی خدمت مقدس سربازی می شود. دوران آموزشی را در نیروی هوایی سمنان پشت سر می گذارد و بعد از طی این دوران به پایگاه ششم شکاری بوشهر منتقل می شود.

ایشان در سال 1381 بعد از اتمام خدمت مقدس سربازی، به سفارش یکی از اقوام به تهران می رود و در موسسه کنکورهای آزمایشی گزینه ی دو مشغول به کار می شود.

بعد از حدود دو سال به دلیل تعدیل نیرو در این موسسه شغلش را از دست می دهد و به روستا باز می گردد.

در سال 1383 در آهن فروشی آقای محسن لاسمی ایمنی(خیّر مدرسه ساز) مشغول به فعالیت می شود  و در سال 1386 با خرید یک دستگاه خودروی سواری به عنوان راننده ی تاکسی به حمل و نقل مسافران درون شهری بابل می پردازد.

ایشان از آن زمان تا به حال، به همین شغل مشغول فعالیت است و  در فصل زراعت برنج نیز در زمین شالیزاری مشغول زراعت می شود و گذران زندگی می کند.

 آقای مهدی بابایی در سال 1385 ازدواج می کند و دارای یک دختر 8 ساله و یک پسر 2 ساله است.

در سال 1390 به علت بیماری قلبی، مادر  عزیزتر از جانش را (که یک عمر مادر شوهرش را همانند فرزندی ترو خشک می کرد) از دست می دهد و اکنون به همراه خانواده اش در کنار پدرش  زندگی آرام و بی دغدغه ای را سپری می کند.

از همسرش بسیار رضایتمند است و زندگی اش را مدیون و مرهون فداکاری و از خودگذشتگی اش می داند. همسری که همانند مادر شوهرش مادربزرگ آقای بابایی را (مرحوم  محرم ایمانی ایمنی 104 ساله) همانند مادرش دوست می داشت و همانند فرزندی ترو خشکش نمود. 

 

آقای مهدی بابایی در 21 آبان 1396  طی حکمی از سوی بخشداری لاله آباد بابل به عنوان سرپرست دهیاری بالاکروکلا بجای دهیار پیشین روستا، کارش را آغاز می کند. 

ایشان امیدوار است با همدلی، همراهی و  همیاری اهالی محترم روستایش و کمک مسوولین دوراندیش، بتواند سهم کوچکی در عمران و آبادانی روستای خودش داشته باشد.

 

 

 

ارسال خبر: حمیدرضا تاج الدین

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # Amir reza در تاریخ: چهارشنبه 08 آذر 1396 ، ساعت 09:09 ب ظ
ضمن عرض تبریک به اقای بابایی عزیز و ارزوی موفقیت برای ایشان........
نقل قول
 
 
0 # omid در تاریخ: شنبه 11 آذر 1396 ، ساعت 09:09 ق ظ
سلام. با تشکر از دوست عزیز اقای محمد هاشمی که اخلاق و عملشان عالی بود و هست.
و تبریک به مهدی عزیز، انشااله این انتخاب سبب خیر و موفقیت بیشتر برای روستا باشد.
نقل قول
 
 
0 # سید مجید هاشمی در تاریخ: یکشنبه 12 آذر 1396 ، ساعت 02:09 ب ظ
با سلام
دوست عزیز مهدی بابائی این مسئولیت را به شما تبریک می گویم.
مطمئنا با اخلاق نیکو و سنجیده تان به امر فائق خواهید شد.
و برایتان آرزوی سلامتی و توفیق هرچه بیشتر دارم.
که عبادت جز خدمت به خلق نیس...
نقل قول
 
 
0 # سید جلیل هاشمی در تاریخ: چهارشنبه 22 آذر 1396 ، ساعت 02:09 ب ظ
باعرض سلام و خسته نباشید تشکراز آقای سید محمد هاشمی بابت زحمتی که در چند سال گذشته کشیدن.
و برای آقای مهدی بابای که قبول زحمت کردن جهت آبادانی محل پیروز سر بلند باشید.
التماس دعا
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20