*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مدرن کردن تجهیزات کشاورزی با وام های 15 درصدی!

 

رئیس جهاد کشاورزی مازندران از جذب بیش از 70 درصد خط اعتباری توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی در این استان خبر داد.

 
دلاور حیدرپور افزود: امسال همچون سال های گذشته در طرح خط اعتباری توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی 69 میلیارد تومان برای این استان در نظر گرفته شده است .


وی با بیان اینکه این طرح از منابع بانک کشاورزی و با بهره 15 درصد در اختیار متقاضیان قرار می گیرد، گفت: مهلت بازپرداخت آن هم 15 سال است که با استفاده از این ظرفیت ها می توان تعداد ماشین آلات را در بخش کشاورزی افزایش دهیم.


رئیس جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه از این میزان مبلغ بیش از 70 درصد جذب اعتبار داشته ایم، افزود: همکاران ما درصدد هستند تا تقاضای کشاورزان را پاسخ دهند و در این زمینه هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.


به گفته حیدرپور خیلی از تقاضا ها به غیر از کمباین که از کارخانه سازنده جوابگو نیست، مابقی تقاضا ها به روز جواب داده می شود .


رئیس جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه طی 2 سال گذشته بیش از 220 میلیارد تومان تسهیلات داده شد، بیان کرد : در این راستا بیش از 6 هزار دستگاه انواع ماشین آلات در اختیار متقاضیان قرار گرفته است .


وی با اشاره به اینکه در برخی از زمین های این استان برداشت برنج تا 90 درصد به صورت مکانیزه است، افزود: در این راستا هم 30 درصد از نشاء کاری به صورت ماشینی است و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا درباغهانیز از ماشین الات استفاده کنیم.


حیدرپور بیان کرد : بسیار حائز اهمیت است تا ماشین آلات را در تولید محصولات کشاورزی بالا ببریم زیرا این امر باعث می شود تا بهره وری بالا و هزینه تولید را کاهش دهیم.

 

منبع: ایرنا

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20