*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

اجرای طرح هادی یکی از کوچه های روستا در آستانه ی سال نو

 

جهت انجام آسفالت در کوچه و خیابان های روستای ایمن آباد، با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و کسری بودجه دولت، بنیاد مسکن در صورت عقب نشینی و اجرای طرح هادی که شامل جدول و کانیوو و زیرسازی نیز می شود را ، در صورتی که انجام شده باشد با پیگیری ها نهاد اجرایی روستا، می توان از قیر رایگان دولتی، آسفالت صورت پذیرد.

در کوچه گلستان۷ روستای ایمن آباد، با همدلی و مشارکت ساکنین خوب این کوچه یعنی آقایان حاج سید رحمان حسینی، علی امینی، حاج امیر رسولی، مرحوم ولی نجفی، حاج علی نقی حسینی، مرحوم تقی عزیزی و فرامرز کریمی  داوطلب عقب نشینی و اجرای طرح هادی شده اند که جای بسی قدردانی دارد.

 


با توجه به همیاری اهالی و ساکنین این کوچه بویژه مدیریت خودشان در کاهش هزینه های عقب نشینی، دهیاری نیز برای عقب نشینی های صورت پذیرفته  بیست میلیون تومان و زیرسازی نیز چهار میلیون تومان برای این کوچه هزینه نموده است.

لازم به توضیح اینکه مبلغی که از سوی دهیاری هزینه شده است، یکجا پرداخت نشده و برای هر عقب نشینی، دهیاری همانطور که برای بقیه ساکنین در صورت توافقف هزینه مصالح را پرداخت می نمایدف برای این کوچه نیز در نظر گرفته است و بقیه هزینه ها را مالکین و ساکنین محترم کوچه تقبل نموده اند و جا دارد در همین جا خالصانه، از مدیریتف تلاش و درایت  ساکنین این کوچه کمال تقدیر و سپاسگذاری به عمل آید.

پس از انجام کامل زیرسازی، با تایید بنیاد مسکن و پیگیری های انجام شده، حدود ۲۶۰تن آسفالت با اعتبار تقریبی صدمیلیون تومان (فقط آسفالت) این کار صورت پذیرفته است.

 

 

بازدید ریس بنیاد مسکن آقای مهندس روحی و بخشدار لاله آباد آقای مهندس حسین نژاد و
ریس شورای بخش آقای علیزاده

 

 

 

ارسال خبر: سیدنقی حسیین ایمنی _ دهیار روستای ایمن آباد

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20