*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

دانش آموزان دختر روستا در عمل عزادار دوستان کرمانشاهی شان شدند

 

دانش آموزان دختر روستای ایمن آباد با آگاهی و با وجدان بیدار خویش ، هزینه مراسم عزاداری ایام 28صفر را به دوستانشان در روستاهای کرمانشاه اختصاص دادند.

 

 

 

 

 

دانش آموزان دختر  مدرسه راهنمایی فیاض بخش روستای مان ایمن آباد که قرار بود مراسم ویژه رحلت پیامبر(ص) امام حسن و امام رضا(ع) را با عزاداری و پذیرایی در مدرسه برگزار کنند، با تصمیم انجمن 7نفره دانش آموزی مدرسه و موافقت و همکاری مدیر  مدرسه، قرار شد برای دوستان هم وطنشان در روستاهای کرمانشاه ارسال  شود.

 

با همت این عزیزان مبلغ یک میلیون تومان(10میلیون ریال) برای تهیه مواد ضروری و نیاز مبرم زلزله زدگان جمع آوری و ارسال شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وبسایت روستای ایمن آباد و کروکلا این کار شایسته ی دختران روستا، که مادران فردای دیارمان هستند را می ستاید و تمام قد می ایستد به احترام اندیشه ی والایشان که تبلوری از بلوغ عقلانیت و احساس در راستای انساندوستی و وجدان بیدار است.

 

 

 

 

 

شنبه 27 آبان 1396:

 

مدرسه دخترانه فیاض بخش روستای ایمن آباد علاوه بر یک میلیون تومان پول نقدی که چند روز گذشته به مردم زلزله زده کرمانشاه اهدا نموده بودند، امروز نیز ۵۰کیلو برنج و چهارصد و پنجاه هزار تومان پول نقد اهدا نمودند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20