*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

10 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت 20 هزار واحد روستایی

 

قایل توجه اهالی روستا که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و از مسکن مناسب برخوردار نیستند.

 

علیرضا تابش در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه همکاری بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: با تخصیص زمین در برخی از روستاها در صورتی که تعدادی از این واحدهای مسکونی تکمیل نشود مبلغ 60 میلیارد ریال دیگر نیز توسط بنیاد مسکن و کمیته امداد پرداخت خواهد شد تا روند ساخت این خانه به پایان برسد.

 

وی یادآورشد: در همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد این دو نهاد در تلاش هستند که با ارائه خدمت به محرومان جامعه در روستاها با هم افزایی بخشی از اقشار آسیب پذیر جامعه خانه دار شوند.

 

وی گفت: با امضای این تفاهم نامه در یک سال آینده 20 هزار واحد مسکونی در روستاها احداث می شود و سال آینده نیز با امضای تفاهم نامه ای دیگر روند ساخت و ساز خود را با همکاری یکدیگر برای خانه دار شدن محرومان ادامه خواهیم داد

 

تفاهمنامه همکاری میان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور نوسازی و بهسازی 20 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در مناطق روستایی کشور امروز (سه شنبه) در محل بنیاد مسکن به امضای «پرویز فتاح» رییس کمیته امام خمینی(ره) و «علیرضا تابش» رییس بنیاد مسکن رسید.

 

بر اساس این تفاهمنامه؛ در مدت یکسال، 20 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در مدت یکسال بر اساس جدول استانی ساخته خواهد شد.

 

در این تفاهمنامه بنیاد مسکن متعهد شده است که در مناطق روستایی که دارای زمین هستند با تامین زمین مورد نیاز و با معرفی کمیته امداد معادل 50 میلیارد ریال تسهیلات و 25 میلیون ریال کمک های بلاعوض برای واجدین شرایط اختصاص یابد

 

کمیته امداد نیز متعهد شد، با معرفی نیازمندان به دستگاه های اجرایی نیازمندان از پرداخت هزینه های حق انشعابات آب، برق، گاز، فاضلاب و عوارض صدور پروانه ساختمانی معاف شوند.

 

 

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20