*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

پرداخت تسهیلات ٦‌درصدی به مناطق روستایی

 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از ارایه تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت با کارمزد ٦‌درصد به سرمایه‌گذاران طرح‌های صنعتی و تولیدی در نواحی و مناطق روستایی کم‌برخوردار خبر داد.

 

علی یزدانی در حاشیه نشست با صنعتگران خلخال گفت: این طرح در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دولت و حمایت از سرمایه‌گذاران مایل به سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در مناطق محروم روستایی، سرمایه‌گذاران و مجریان طرح‌های سرمایه‌گذاری منجر به اشتغال و تولید در مناطق و نواحی صنعتی روستایی اجرا می‌شود.
به گفته او، تسهیلات مصوب این حوزه ٦٠‌هزار‌ میلیارد ریال است و طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری تولیدی و اشتغالزا در مناطق روستایی و شهرهای کمتر از ١٠‌هزار نفر جمعیت مشمول دریافت این تسهیلات است.

 

 

منبع: ایانا

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20