*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

20 دیماه، به یاد قهرمانی فوتبال روستا، در جام حذفی مازندران

 

 

20 دی ماه 1392 یکی از خاطرات ماندگار فوتبال روستای ایمن آباد و کروکلاست که در تاریخ ورزش روستا ثبت شد و شاید تکرار شدنش دور از دسترس نباشد.

 

تیم فوتبال شاهين کروکلا در فينال جام حذفي باشگاه هاي استان مازندران جمعه 20 دي ماه 1392، در ورزشگاه 15000 نفري شهداي اين شهر، با ارائه يك بازي منطقي، زيبا و تماشاگر پسند، توانست با نتيجه دو بر صفر  از سد تيم شاهد كردخيل ساري بگذرد و قهرمان جام حذفي باشگاه هاي استان مازندران شود.

 

شاهين با اين پيروزي توانست جواز حضور در مسابقات جام حذفي كشور را در سال 1393 از آن خود كند.

 

 

 

   جشن قهرماني جام حذفي در ورزشگاه 15000 نفري ساري

 

 

 

 در تاريخ فوتبال روستاي ايمن آباد و كروكلا و بخش لاله آباد، اين نخستين بار است كه اين رخداد بسيار مهم در عرصه ورزش فوتبال، رخ مي دهد و برگ زرين ديگري در كتاب تاريخ افتخارات روستايمان و بخش لاله آباد، ثبت گرديد.

 

 اهالي روستا كه نزديك به 130 نفر مي شدند مسير 70 كيلومتري روستا به ساري را طي نمودند و بعضي از اهالي ساكن شهر بابل نيز، به اين جمع پيوستند.

 

  در عين حال بودند كساني مثل آقاي علي رضايي، كه به عشق تيم شاهين، از يافت آباد تهران در ورزشگاه حاضر شدند و حتي هزينه ي پذيرايي بچه هاي تيم را نيز، بر عهده گرفتند. 

 

 

 

 در ورزشگاه 15000 نفري شهداي ساري، خبري از تماشاگران ساروي نبود و تشويق اهالي روستا كه بويژه در نيمه دوم با حضور سيد ميرآقا هاشمي تب و تاب خاصي يافت، جو ورزشگاه را به نفع تيم شاهين رقم مي زد.

 

 

 

 نصب سربندهاي سفيد با عنوان قرمز رنگ شاهين كروكلا، جذابيت تشويق را دو چندان كرد.

 

در دقايق پاياني، بيشتر اهالي، ايستاده بازي را تماشا مي كردند! انگار نه انگار تيمشان دو گل از تيم حريف، پيشي دارد.

 

 

 

 

  با سوت داور و اعلام پايان بازي تشويق ها يكسره شد و تماشاگران يكصدا با گفتن بچه ها متشكريم  از بازيكنان و مربيان و عوامل تيم قدرداني كردند.

 

 تمامي اعضاي تيم شاهين به كنار توري جايگاه تماشاگران روستايشان آمدند و با تعظيم، از آنان قدرداني نمودند.

 

 به قول تعدادي از تماشاگران روستايمان، امروز از روزهاي ماندگار و با نشاط زندگي شان بوده است كه بسيار براي آنان لذت بخش و خاطره انگيز بود.

 

 سپس اعضاي تيم به همراه كادر فني براي دريافت جوايز از جمله جام قهرماني و گردن آويز، در يك صف قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

سخنان مختار بابايي مسئول برگزاري جام حذفي استان مازندران مبني بر تمجيد از بازي متفاوت تيم شاهين و درخشش آنان در اين سطح از فوتبال استان شنيدني بود.

 

 پس از دريافت جام قهرماني و گردن آويز به تك تك بازيكنان، گرفتن عكس هاي يادگاري شروع شد و تماشاگران به داخل زمين ورزشي آمدند.

 

 

 

 

 

سپس به اتفاق هم وارد رخت كن شدند و سيد علي هاشمي كرويي سرمربي تيم شاهين از تلاش همه عزيزاني كه بدون هيچ چشم داشتي، با تيم همراهي نمودند قدرداني نمودند و اتمام حجت كردند كه بايد به همين شكل با تيم همراه باشند و اين همدلي و اتحاد كه يك شبه به دست نيامده، به راحتي نبايد از دست برود. هر چند در عمل چنین اتفاقی نیفتاد.

 

جالب توجه هديه ده هزار تواني سيد مهدي هاشمي كرويي به تك تك اعضاي تيم شاهين كروكلا بود كه نشاط و شادماني حاضران را دوصد چندان كرد.

 

 

 

 

 

بازيكنان تيم به همراه اهالي و تماشاگران كه با خودروهاي شخصي مسير روستا تا ورزشگاه ساري را طي نمودند براي بازگشت حاضر شدند و با روشن نمودن چراغ هاي خودروي خود و تكان دادن دستمال هاي سفيد كاغذي از شيشه هاي خودرو، مسير ورزشگاه تا روستا را كه حدود يكساعت طول كشيد طي نمودند.

 

 

 

 

 

 

 

در ساعت 16:25 نيز در يك ارتباط زنده راديويي با برنامه موج ورزش از راديو مازندران، كسب عنوان قهرماني شاهين كروكلا بازتاب يافت و شرايط بازي نيز تشريح شد.

 

اينكه يك تيم روستايي توانست با حداقل امكانات به اين مهم دست يابد و همچنين نبود تماشاگران ساروي در ورزشگاه 15000 نفري ساري، بخشي از مسائلي بود  كه عسكري اميني ايمن آبادي در اين گفتگوي زنده راديويي در قبال سوالات گوينده ي برنامه، مطرح نمودند.

 

 

 

اهالي روستا استقبال قابل توجهي از بازيكنان تيم شاهين كردند. بازيكنان و عوامل تيم به همراه تماشاگران، به محض رسيدن به روستا، خيابان هاي اصلي روستا را از ايمن آباد تا بالا كروكلا طي نمودند و اهالي نيز  بويژه زنان روستا، با پخش نمودن شربت و شيريني به همراه دود كردن اسپند(كولك) ضمن تبريك و خير مقدم گويي به جشن و شادي نشستند.

 

 

 


 

 

 

روستا سرشار از شور و نشاط شد و حال و هوايي يافت كه وصفش دشوار مي نمايد.

 

 

 

 

 

 و اماسيد علي هاشمي كرويي، سرمربي تيم فوتبال شاهين روستايمان، اين موفقيت و پيروزي را ابتدا پيشكش شهداي بزرگوار روستاي ايمن آباد و كروكلا نمودند و عنوان داشتند:

 

اين موفقيت در سايه ي آرامش و آسايشي بود كه شهداي ما براي ما فراهم نمودند و اين پيروزي و موفقيت ارزاني آنان باد.

 

 ايشان از اهالي روستا كه با تمام توان و انرژي بيش از هفتاد كيلومتر راه را طي نمودند تا به تشويق بچه هاي تيم بپردازند بي نهايت قدرداني كردند و گفتند: براي مان اين امر بسيار اهميت دارد و نقش آنان را به عنوان يار دوازدهم، نبايد ناديده انگاشت.

 

 

 


 

   

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20