*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

حضور فرماندار بابل در ایمن آباد / آسفالت روستایی توسعه نمی آورد

15مهر ماه روز ملی روستا و عشایر است به همین بهانه فرماندار ویژه شهرستان بابل به همراه امام جمعه بخش لاله آباد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابل، بخشدار و سایر مسئولین منطقه برای افتتاح فاز اول طرح هادی روستای ایمن آباد وارد روستا شدند.

 

عصر روز شنبه 15مهرماه 1396 نهاد اجرایی روستا از جمله دهیار و اعضای شورای اسلامی به همراه تعدادی از بزرگان و اهالی روستا به استقبال مسئولین شهرستانی آمدند تا آیین افتتاحیه فاز اول آسفالت طرح هادی روستا را اجرایی نمایند.

 

 

در این مراسم ابتدا آقای روحی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابل گزارشی از روند اجرایی، میزان اعتبار  و هزینه های انجام شده ی پروژه ارائه نمودند.

 

سپس سیدنقی حسینی ایمنی دهیار روستای ایمن آباد نیز ضمن قدردانی از همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابل برای جدول کشی، پیاده رو، زیرسازی و آسفالت روستا، اعتبار اختصاص یافته از سوی فرمانداری بابل به بزرگترین روستای بخش لاله آباد را بسیار ناچیز عنوان نمودند و پیشنهاد دادند تا توجه ویژه ای به این روستا شود که دارای پتانسل های بالای اقتصادی، فرهنگی، علمی، اجتماعی، ورزشی و سیاسی می باشد.

 

 

در ادامه فرماندار ویژه شهرستان بابل ضمن قدردانی از آقای روحی به ایشان تاکید کردن تا طرح هادی روستای ایمن آباد با سرعت بیشتری تکمیل گردد.

آقای قربانعلی ولی زاده بورا برای بازگشایی ورودی روستا نیز که بار مالی زیادی به همراه دارد قول همکاری دادند.

 

در ادامه ی این مراسم فرماندار ویژه به همراه حجت الاسلام شیخی عزیزی امام جمعه بخش لاله آباد بابل، بازدیدی از مسجد امام زمان(عج) جایگاه اختصاصی سوخت قاسمی روستا داشتند و مشکلاتی چون پرداخت هزینه آب، برق و گاز این مسجد را که براساس قانون رایگان است را قول دادن پیگیری و حل نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

اما یادمان نرود افتتاح آسفالت روستا را نمی توان بخشی از توسعه نامید هرچند راه، بخش مهمی از زیرساخت های توسعه به شمار می رود.

 

در مجموع به بعضی از مهمترین مشکلات فعلی روستای ایمن آباد به عنوان بزرگترین روستای بخش لاله آباد بابل می توان به موارد زیر اشاره داشت:


 1_ احداث زیرگذر برای عبور عابر، تیلر کشاورزی، دوچرخه و موتور سیکلت و در مجموع امنیت عبورو مرور


  2_ تاسیس شرکت تعاونی صنایع تبدیلی برنج و ... و توجه به آموزش مهارتها و حمایت از مشاغل خانگی


  3_تکمیل طرح هادی روستا


  4_ طرح تفکیک زباله از مبدا و بازیافت زباله در خود روستا

 

 

 

 

 

 

خبر و عکس: سید فضل اله هاشمی کرویی

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # ایمنی در تاریخ: چهارشنبه 17 آبان 1396 ، ساعت 01:08 ق ظ
ضمن سلام و عرض تاسف به ایمن آبادیها که همیشه خود را یک قدم جلوتر از بقیه میدانند، ولی بابت مسئله ای به این مهمی که آینده روستا را تضمین میکند، هیچ نظری ندارند.
واقعا متاسفم.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20