*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

پرداخت تسهیلات 80 میلیون تومانی به طرح های توسعه ای در روستاها


معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با بیان اینکه وزارت کشور از روستائیانی که برای توسعه روستاها برنامه ارائه کنند، حمایت می کند، گفت: تسهیلات 800 میلیون ریالی به طرح های توسعه ای در روستاها پرداخت می شود

 

سعیدرضا جندقیان بیدگلی در جریان بازدید از روستاهای شهرستان ایلام اظهار کرد: تاکید دولت تدبیر و امید بر پایداری نظام روستایی است، این به معنای آسفالت و انجام کارهای عمرانی در روستاها نیست، بلکه تاکید ما به معنای توسعه پایدار روستایی است.

 

وی افزود: ایجاد سیاست‌ های تشویقی از سوی دولت برای ماندگاری جمعیت در روستا، سیاست ‌گذاری در زمینه افزایش بهره ‌وری تولیدات کشاورزی و روستایی، ایجاد شبکه های بازاریابی برای تولیدات روستایی و ساماندهی و بهسازی کالبدی روستاها به‌ منظور مکان ‌یابی اماکن گردشگری از عوامل مؤثر در ماندگاری جمعیت در روستاها است.

 

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به توسعه روستاهای هدف گردشگری اشاره کرد و یادآور شد: استان ایلام دارای قابلیت های اکولوژیک و انسانی خوبی است که می تواند در عرصه گردشگری فعالیت های مناسبی داشته باشد.

 

جندقیان با اشاره به حمایت سازمان شهرداری ها و دهیاری ها از طرح های درآمدزا در روستاها، گفت: از طرح های توسعه ای روستائیان حمایت جدی می شود، اگر طرح ها مبتنی بر اشتغالزایی مطمئن برای محیط روستا (ایجاد بازارچه های محلی و منظومی در روستاها) ارائه شود تسهیلات حداقل به میزان 800 میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

 

معاون امور دهیاری های کشور از افزایش 2 برابری اعتبارات تخصیصی به استان ایلام نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: باید در صدد ایجاد شرایطی باشیم تا محیط روستا به محیطی از لحاظ اشتغال ، عدالت اجتماعی و اقتصادی برسد.

 

معاون امور دهیاری ها به همراه مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از روستاهای طولاب، حیدرآباد، جعفر آباد، میدان، زردالو آباد شهرستان ایلام بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های صورت گرفته در سطح روستاها قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 منبع: آبادی نیوز

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20